Masca gomaj cu extract de caise Gerovital Hapiness

 Mult timp nu am simtit nevoia de a imi face gomaj facial, imi era de ajuns gelul zilnic de curatare si apa micelara, dar daca tot am primit acest produs la un eveniment la care am participat am fost curioasa sa vad cum este.
Masca de gomaj cu extract de caise de la Gerovital Hapiness este o crema destul de consistenta cu granule din extract de caise. Mi-a fost putin greu la inceput pentru ca sunt obisnuita cu creme light sau chiar gel. Fata de alte masti de acest tip, are putine granule de exfoliere, dar isi fac treaba. 

La inceput aveam impresia ca ma pisca fata de la crema sau granule, nu stiu exact, intre timp m-am obisnuit. Dupa primele 2-3 utilizari am ramas cu fata rosie pentru cateva minute. Mi-am dat seama ca am folosit prea mult produs si am redus cantitatea. Ulterior nu am mai avut probleme. Se vede instant un efect de luminozitate, m-am simtit ca dupa un peeling profesional executat de profesionisti. In timp, am scapat de punctele negre si s-au micsorat porii. Nu stiu daca doar este efectul acestei creme de gomaj sau o combinatie intre noile produse pe care le folosesc pentru ingrijirea tenului, dar macar inseamna ca sunt compatibile si ma bucur ca am descoperit ceva care imi face bine.

Crema se maseaza usor pe fata, timp de 1-2 minute si apoi se inlatura cu dischete demachiante umezite. Eu prefer sa o folosesc sub dus si o dau jos cu un buretel konjac si muulta apa. Se foloseste pe fata si pe decolteu, de 1-2 ori pe saptamana, dupa care se aplica o crema hidratanta. Eu o folosesc o singura data, mai mult nu simt nevoia. 

Zilele trecute m-am trezit fara gel exfoliant in baie ( am cautat informatii despre un ingredient si l-am lasat in camera, iar eu eram deja sub dus) si vroiam neaparat sa folosesc ceva exfoliant pentru corp asa ca mi-a dat prin cap sa folosesc masca de gomaj. Am fost foarte inspirata. Imi place senzatia de curat pe care o lasa pe tot corpul si cum e formulata special pentru ten, nu cred sa apara probleme daca e folosita pe corp. Singura observatie e ca daca dupa un gel clasic exfoliant pentru corp nu mai folosesc gel de dus clasic, dupa acesta prefer sa ma mai spal odata cu gel de dus. Imi place mai mult pentru corp decat pentru fata :)) In ultima saptamana am folosit zilnic aceasta masca de gomaj pentru corp pentru ca urmez un tratament intens impotriva celulitei: gomaj si gel concentrat anticelulitic. 

Este recomandata persoanelor cu ten uscat, peste 16 ani. Eu am tenul mixt, dar imi place sa o folosesc. 

Un tub de 200 ml costa 10 lei si o gasiti prin magazine sau online, pe site-ul oficial farmec.ro 





1 comentarii: