Apa micelara 2-in-1 demachiant pentru fata si ochi Essentials de la SkinCode

Am cumparat apa micelara Essentials 2-1 demachiant pentru fata si ochi pentru ca este fabricata de SkinCode, adica un brand de produse dermato-cosmetice elvetiene.
Ma asteptam sa fie mai buna decat apa micelara SensiBio H2O de la Bioderma doar pentru ca este putin mai scumpa si pentru ca am auzit numai de bine despre alte produse Skincode, dar m-am inselat amarnic.
Cand am deschis prima data sticla m-a izbit un miros puternic de alcool. Putin ciudat avand in vedere ca nu contine acest ingredient. Sau poate contine alcool, dar sub alt nume si eu nu l-am recunoscut. Nu am avut rabdare sa stau sa caut informatii despre ingrediente, dar va las lista, poate voi aveti mai mult timp decat mine.
Descrierea oficiala:

Un produs de curatare 2-in-1, care indeparteaza impuritatile si toate urmele de machiaj si care confera pielii un aspect curat, proaspat si hidratat. Ideala atat pentru demachiarea fetei, cat si pentru cea a ochilor, datorita formulei delicate fara parabeni sau substante alergenice. Produsul este recomandat pentru toate tipurile de piele, putand fi utilziata atat ziua cat si noaptea

Nu dizolva si nu curata mai deloc machiajul ochilor, trebuie insistat si pe deasupra ma ustura si ochii de la el. Nici cu fondul de ten nu se descurca mai bine. L-am incercat pe buze din obisnuinta si nu a sters mai deloc rujul, tot rosii aveam buzele si mi-a lasat un gust amar. Nu ma deranjeaza acest lucru, dar celelalte ape micelare incercate de mine nu au avut gust.
Ma enerveaza pana si sistemul de inchidere al sticlei: capac prin infiletare.
Nu ca ar fi ceva esential, dar pentru cineva lenes si mereu pe fuga ca mine e aiurea sa stau sa ma gandesc mereu ca trebuie sa inchid sticla. Prefer capacele prinse de sticla.

As vrea sa spun ceva de bine despre acest produs, dar chiar nu am ce. Poate doar ca nu a fost testat pe animale. Da, ma bucur ca acest produs este cruelty free. A fost testat deasemenea  dermatologic si oftalmologic, dar pe mine tot ma ustura ochii de la el. E adevarat ca in instructiunile de pe eticheta se spune ca se foloseste apa micelara pe pleoapele inchise, dar eu folosesc eyeliner pe waterline asa ca trebuie sa deschid ochii pentru o demachiere completa.

Am renuntat sa folosesc acest produs dupa o saptamana pentru ca nu sunt multumita deloc de el. Nu il vad/simt ca pe o apa micelara sau ca pe un demachiant. Posibil sa il reutilizez pe post de toner. 

O sticla de 200 ml costa 60 de lei la Farmacia Tei sau in jur de 70-75 lei la alte farmacii. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu