Alessandro NailSpa Cuticle Remover

De-alungul timpului am incercat multe solutii pentru indepartat cuticulele, de la branduri obisnuite ( Avon, Oriflame) pana la branduri profesionale, (Orly, CND), dar niciodata nu am fost pe deplin multumita. Diferenta de pret intre ele a fost semnificativa, de la 10 pana la 30-40 de lei, dar rezultatul obtinut a fost acelasi: cuticule topite pana la un anumit nivel. Eu folosesc si forfecuta clasica dupa. Incerc sa ma dezobisnuiesc de acest obicei, dar inca nu am scapat in totalitate de el. Trec sapatamani bune, cand deodata ma uit la unghii si simt nevoia sa tai pielitele si apoi incep sa plang cand tai in plus :)))

Acum folosesc  gelul pentru indepartarea cuticulele Alessandro NailSpa Cuticle Remover . Este putin mai bun decat toate celelalte, dar totusi nu se justifica pretul atat de ridicat fata de celelalte produse.
O sticluta de 14 ml costa in jur de 60 de lei. Eu am dat 58 de lei si asta doar pentru ca am prins o promotie si am beneficiat de ceva reduceri la alte produse. Intre timp am gasit-o pe net si mai ieftina, gen 48-50 de lei, dar clar eu nu mai cumpar acest produs. E bun, dar nu atat de bun. Si Farmec sau Flormar sunt bune, dar la preturi rezonabile pana in 15-20 de lei.  
O diferenta notabila intre ele este modul de aplicare. Acesta de la Alessandro are aplicatorul tip pipeta, care banuiesc ca intr-un salon este mai igienic si scade riscul infectiilor pentru ca nu atinge direct pielea, dar pentru uz personal, nu conteaza mai deloc.

Banuiesc ca stiti cum se foloseste o pipeta, nu?! Se apasa pe butonul negru pentru umplerea si implicit golirea pipetei. Se aplica gelul pe cuticule, care este mai degraba o solutie apoasa decat un gel, se lasa sa actioneze 2-3 minute timp in care pielea se inmoaie, apoi se curata si se impinge cuticula spre interior cu un betisor de bambus. Stiam ca este important sa te speli pe maini dupa folosirea solutiilor de acest tip pentru ca altfel se usuca pielea din jurul unghiei, dar pe ambalajul acestui produs exista avertismentul ca poti orbi daca atingi ochii si nu se stie niciodata cum duci mana la ochi fara sa iti dai seama, asa ca atentie sporita!  Dupa este recomandata aplicarea unui ulei special pentru hidratarea cuticulei sau macar o crema de maini.
Eu il folosesc o data pe saptamana chiar daca in instructiuni spune ca se foloseste o data la 3 zile. 
In timp am observat ca nu mai cresc la fel ce mult cuticulele ca pe vremea cand foloseam exclusiv forfecuta. 
Nu am avut iritatii de la el si l-am folosit si dupa ce m-am taiat cu forfecuta fara sa ma usture sau sa ma doara.  

Imi pare rau ca nu am poze before and after sa va arat, dar am pierdut o gramada de fotografii ieri cand am dat upgrade la telefon sa imi instalez ultima versiune de Android. Nu imi place nici cum arata si am ramas si fara poze pentru articole :( Ca sa nu spun de pozele facute spontan prin oras cand vedeam ceva care imi place. Chiar zilele trecute am pozat o batranica cum hranea niste porumbei si nu le-am salvat. Plus o gramada de catei si pisicute. 

Este adevarat ca din toate solutiile incercate de mine, aceasta este pe primul loc ca performanta, dar pe total nu m-a convins. Voi ce solutie pentru indepartat cuticula folositi? 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu