Lapte demachiant Argan Bio Gerocossen

Descrierea oficiala a laptelui demachiant pentru fata, ochi si buze Argan Bio de la Gerocossen:

Indeparteaza perfect impuritatile si machiajul de pe fata, ochi si buze, protejeaza stratul lipidic natural si catifeleaza pielea datorita uleiul de argan. Textura sa matasoasa lasa pe piele o senzatie de prospetime si confort. 
Imi place sa folosesc acest lapte demachiant pentru fata si buze. Curata bine machiajul, orice urma de fond de ten si ruj, chiar si cel mai incapatanat rimel, dar nu il pot folosi pe zona ochilor pentru ca ma ustura ochii de la el.
Are o textura densa, cremoasa. Folosesc o cantitate mica de produs, altfel am impresia ca lasa fata lipicioasa. Mi-a luat ceva vreme sa nimeresc cantitatea ideala de produs, dar acum m-am obisnuit. Uneori nici nu mai folosesc crema de fata dupa pentru ca imi simt deja pielea hidratata de la acest lapte demachiant. Are un miros placut, de migdale parca. 
Este indicat tuturor tipurilor de ten, dar uneori am senzatia ca este special pentru tenul uscat la cat de cremos il simt eu. Dar imi place ca lasa pielea fina si catifelata, chiar daca folosesc apa tonica sau apa micelara dupa. Pacat ca nu il pot folosi si pe ochi, dar asa sunt eu mai sensibila. 

Un tub de 200 ml costa 12 lei si il gasiti in diverse magazine sau online, aici

2 comentarii:

  1. Nu l-am încercat pentru zona ochilor fiindcă nu-mi plac produsele cremoase pe zona asta, prefer bifazice sau micelare, dar pentru ten îmi place chiar foarte mult - textura, mirosul și chiar nu am sesizat peliculă după ce-l folosesc, cu micelară mai revin doar „de siguranță”.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice demachiant cumpar sau primesc, indiferent ca e si pentru ochi sau nu, eu acolo il incerc prima data. Am boala :)) Acum nici eu nu il mai simt lipicios pentru ca folosesc putin produs, dar eu obisnuita cu apa micelara sa pun din belsug, mi-am luat teapa la inceput. Sau cu demachiantul de la Farmec, care trebuia sa aplici o cantitate generoasa pe fata si apoi sa il inlaturi cu dischete demachiante. Poate tu ai aplicat cat trebuie de la inceput.

    RăspundețiȘtergere