Gel Anticelulitic pentru Drenaj Cellufight de la Elmiplant

Ai celulita? Esti grasa atunci! M-am saturat sa aud aceste vorbe! Poti sa fii slaba blana si sa nu ai grasime in exces, dar sa ai celulita din lipsa de miscare si dieta neadecvata. Celulita nu este boala femeii grase, este o afectiune universala! Chiar si barbatii au celulita. 
Mai mulţi factori pot determina apariţia celulitei: predispoziţia genetică, modificările hormonale, obezitatea, lipsa de exerciţiu şi o dietă bogata in grasimi si dulciuri. Dacă doriţi să reduceţi celulita, este important să aveţi o dietă sănătoasă şi un program de exerciţii fizice. Dar daca sunteti  ca mine, super mega lenese, puteti incerca sa diminuati aspectul de coaja de portocala cu diferite creme si tratamente antiacneice.   Mi-a luat ceva vreme sa inteleg ca nici o crema din lume nu te va scapa de celulita, dar macar te poate ajuta la imbunatatirea aspectului pielii. Pacalesti ochiul, dar nu corpul! Tot e ceva :)
Acum folosesc gelul anticelulitic pentru drenaj Cellufight de la Elmiplant.
Este un gel rozaliu care trebuie masat cateva minute pana intra in piele. Dupa folosire pielea se inroseste si se incalzeste. Efectul acesta de roseata si incalzire dureaza cam o ora la mine, timp in care gandesc eu ca actioneaza ingredientele din gel. Cel putin asa sper. Are un miros intens, intepator, de piper. Nu pot sa zic ca imi place, dar nici nu ma streseaza prea tare. 
Eu il folosesc dupa dus, de preferat cu un gel tip scrub sau un gel normal cu un burete abrazic pentru eliminarea celulelor moarte de la suprafata pielii. 
Daca va continuati ritualul de frumusete cu aplicarea unei creme de corp sau de fata, nu uitati sa va spalati bine pe maini, altfel riscati sa va inrositi pe zonele atinse. Prima data cand am folosit acest gel eu am uitat complet si m-am trezit rosie pe fata. Mi-am dat seama imediat din ce cauza si m-am linistit, dar am stat ca pe ghimpi pana mi-a trecut. Eu m-am obisnuit sa aplic crema de corp dupa gelul alticelulitic si nu ma mai spal pe maini pentru ca nu ma deranjeaza acest lucru, dar asta depinde de preferintele personale. In schimb, daca aplic crema de fata imediat dupa Cellufight, atunci da, ma spal pe maini. 

Efectele se vad dupa una-doua saptamani: piele mai neteda, mai intinsa, mai frumoasa :) Si asta folosit o singura data pe zi. Rar de tot aplic gelul de 2 ori. In timp se reduce aspectul de coaja de portocala de la suprafata pielii, dar daca strangi pielea intre 2 degete, se vede celulita din interior. Pentru aceasta singurele varinate de tratament sunt sportul, alimentatia sanatoasa si muuulta apa!  

Eu am incercat si crema cu acelasi nume, dar nu mi-a placut: este prea densa, intra greu in piele si nu simt deloc efectul de incalzire, iar din aceste motive am impresia ca nu functioneaza. Prefer gelul. 


Un tub de 200 ml costa 18-19 lei si mie imi ajunge cam 2 luni. 

Dupa incetarea tratamentului, efectele sunt vizibile 1-2 luni, in functie de stilul de viata. 

Imi plac efectele acestui gel si mai ales imi place pretul. Am incercat si variante mai scumpe, cu renume, dar cu rezultate mai slabe. Din curiozitate incerc mai tot timpul produse noi anticelulitice, dar mereu ma intorc la acest gel de la Elmiplant. Voi l-ati incercat? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu