Flormar Spring&Summer 2012 Collection #444

Am gasit prin casa o oja din colectia Flormar de primavara vara 2012, numarul 444, de pe vremea cand ojele Flormar nu aveau inca nume, doar coduri! Cred ca e cea mai veche oja pe care o am in acest moment :) Stiu ca e expirata de mult, dar am fost curioasa sa vad daca o mai pot folosi.
Oja are aceeasi consistenta apoasa ca acum 2-3 ani cand am cumparat-o. Am agitat bine de tot si m-am apucat de treaba. Sunt necesare 2-3 straturi pentru o aplicare uniforma, dar tot se mai vede prin ea linia unghiei. 
Tin minte ca la inceput am fost suparata ca nu s-a potrivit culoarea capacului cu culoarea propriu zisa a ojei. Eu ma asteptam la un mov aprins, iar oja este de fapt fuchsia. 
Nu stiu ce am facut cat timp s-a uscat oja, dar mi-au aparut niste amprente de toata frumusetea pe unghii. De fapt stiu, am stat pe net si nu imi explic ce s-a intamplat :))
Pozele acestea sunt facute a doua zi de la aplicare. Oja a rezistat eroic 5 zile, dar nu o sa o mai folosesc pe viitor pentru ca este deja prea veche. Am vrut totusi sa va arat nuanta ca poate se mai gaseste in magazine, dar probabil sub alt nume.

2 comentarii:

  1. Ce frumoasă e nuanța! Dar de ce o arunca dacă e încă utilizabilă? Ojele cred că sunt singurele produse la care nu țin deloc cont de termenul de valabilitate. Nu văd ce s-ar putea întâmpla atâta timp cât folosesc base coat înainte. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam ca de obicei ojele au termen 1 an de zile dupa ce deschizi sticluta si aceasta are deja 3 ani. Da, am folosit base coat inainte. Nu si-a schimbat consistenta sau mirosul, altfel nu o foloseam. Probabil e doar obisnuinta sa arunc produsul pt ca e vechi. Si am atatea sticlute de oje ca nici eu nu stiu ce sa mai folosesc, plus ca mereu cumpar altele :)))

    RăspundețiȘtergere