Farmec Collection, Santa's Here

Singura nuanta de rosu din colectia Farmec de toamna-iarna 2014 este Santa's Here:

Nu este nuanta mea preferata de rosu de la Farmec, prefer un rosu luminos. Acesta este prea inchis pentru gustul meu, am impresia ca aduce mai mult a grena decat rosu. Puteti vedea mai bine culoarea in clipul urmator:
Se aplica uniform din 2 straturi si rezista in medie 5-6 zile pe unghii. Spun in medie pentru ca in cazul meu, la mana stanga rezista si 9-10 zile fara reparatii, dar la mana dreapta mereu trebuie sa  repar cate un coltisor de unghie dupa primele 4-5 zile.  Probabil depinde mult si de aplicarea ojei, mana stanga mereu e favorizata pentru ca sunt dreptace, iar invers e dezastru. 
Pentru stratul de baza am folosit un lac incolor no name si nu am folosit top-coat. Ca si celelalte oje din aceasta colectie, primul strat aplicat se usuca imediat, urmatorul mai greu. 

Daca va place aceasta nuanta, o gasiti prin magazine la un pret de 8 lei sau pe site-ul Farmec oficial, la pret de 5 lei. 

2 comentarii: