Crema de zi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant, Review

In ultimele 3 luni de zile am folosit crema de zi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant. 
Am consumat aproape 3 sferturi din cantitate, dar odata cu venirea caldurii nu mai suport mirosul ... de ceai verde. Probabil ca anumite perosane considera aceasta aroma de ceai verde placuta, dar eu nu o suport. Cat a fost relativ frig afara am reusit sa o tolerez, acum mi se face pur si simplu rau de la ea. Dupa 5-10 minute de la aplicare nu se mai simte mirosul cremei pe fata, dar acele 2-3 minute de aplicare a cremei sunt un chin pentru mine acum. Asa ca e momentul sa folosesc altceva. 
Crema are o textura usoara, dar nu e apoasa, intra repede in piele, nu este grasa, dar uneori simt ca imi lasa fata lipicioasa. Nu imi simt pielea hidratata ( fata de alte creme), dar nici uscata. Uneori imi luceste fruntea dupa ce aplic crema. dar daca folosesc dupa un bb sau cc cream nu se mai observa. A fost o crema bunicica pentru tranzitia din primavara spre vara ( martie-mai) pentru ca am avut parte de o vreme frumusica: nici prea frig, nici prea cald, fara vant, fara ploi.
Un borcanas de crema de 50 ml costa 18 lei. 
 Coenzima Q10 este o substanţă prezentă în toate celulele organismului, deosebit de eficace împotriva radicalilor liberi şi care previne degradarea colagenului, iar ceaiul verde este un puternic antioxidant, energizant şi curativ. Împreună redau pielii vitalitalitatea şi elasticitatea, şi previn apariţia ridurilor.
Noua gamă Q10 + ceai verde este îmbogațită cu un complex mineral energizant care furnizează pielii mineralele și electroliții necesari pentru stimularea funcționării mitocondriei, uzina energetică a celulei. De asemenea, îmbunătățește oxigenarea și metabolismul celular şi limitează în același timp producția radicalilor liberi. În plus, previne degradarea acidului hialuronic și a colagenului din dermă, menținând astfel integritatea matricei extracelulare și prevenind apariția ridurilor.

Aceasta gama de la Cosmetic Plant cu Q10 si ceai verde este destinata tenului matur 30+ si cum eu mai am 2 ani pana sa ma incadrez in aceasta categorie, am considerat ca pot sa o folosesc :)

Voi ati incercat aceasta crema sau alt produs din gama cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant? Cum v-ati impacat cu ele? 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu