TAG - This or That

De cateva zile bune nu am mai scris nimic pe blog si ca sa ma incalzesc o sa incep cu ceva simplu, un tag despre preferintele mele in materie de cosmetice, unghii, etc.
Makeup
  • blush or bronzer - am un singur bronzer de la Joko Cosmetics si il ador, dar mai repede pun mana pe un blush. 
  • lip-gloss or lipstick - rujuri clar! Folosesc si lip-glossuri, dar cele mai multe sunt lipicioase si nu imi place acest aspect. 
  • eyeliner or mascara - pana acum cateva saptamani puteam sa spun ca fara eyeliner nu pot sa traiesc, dar recent am descoperit cat de frumos se vad ochisorii mei doar cu un anumit rimel si atat, fara farduri, fara nimic in plus. Nu stiu exact ce sa aleg, nu pot iesi din casa fara macar unul dina ceste 2 produse, nu mai conteaza care acum :) 
  • foundation or concealer - ma pot lipsi de ambele, imi plac bb-creamurile, am incercat ceva cc creamuri dar nu sunt deosebite, fond de ten doar la ocazii speciale, concelear la fel. 
  • neutral or color eye shadows - roz pal la ce categorie intra? de cele mai multe ori folosesc roz in combinatie cu mov sau bej maro.  
  • pressed or loose eye shadows - categoric pressed! prea multa mizerie fac cand folosesc pigmenti. 
  • brushes or sponges - nici nu am buretei in casa, pensule clar!

Nails
  • O.P.I. or China Glaze - Am o singura oja de la China Glaze si mi-am dat seama imediat ca e net superioara fata de O.P.I. Ambele marci au culori superbe, dar la capitolul rezistenta O.P.I e praf ( cel putin pe unghiile mele). 
  • long or short - imi plac unghiile lungi, dar intotdeauna ma accidentez si le am mai mereu scurte, scurte, mega, extra scurte :( 
  • acrylic or natural - am avut unghii cu gel de 2 ori si mi-au placut, dar e mult prea scump pentru buzunarul meu sa merg la salon la fiecare 2 saptamani pentru intretinere. Si pe deasupra ma plictisesc repede de aceeasi culoare pe unghii, mai bine naturale. 
  • brights or darks - depinde de chef, am de toate! 
  • flower or no flower - imi lipesc uneori stickere cu flori pentru ca nu sunt in stare sa pictez floricele ( sau orice altceva). Imi plac! 
Body
  • perfume or body splash - nici una! imi e rau de la parfum sau sprayuri de corp. 
  • lotion or body butter - lotiunea pentru ca se intinde mai usor. Unturile de corp doar daca am pielea foarte uscata. 
  • body wash or soap -  gel de dus.
  • Lush or other bath company - nu am incercat niciun produs de la Lush. Nu am o companie preferata pt produsele de baie, cumpar dupa miros :)) dar cred ca cel mai des am cumparat produse de la Dove.
Fashion
  • jeans or sweat pants - jeans! nu mai detin niciun pantalon tip trening de cand eram la scoala.
  • long sleeve or short - depinde de sezon: vara scrut, iarna lung :)) si da, am cazuri la birou, cand in mijlocul iernii anumite specimene vin cu maneca scurta. 
  • dresses or skirts -Rochii! Am si cateva fustite, dar imi e greu sa le asortez, mai usor e sa tragi o rochie pe tine si gata.
  • stripes or plaid - nu imi plac dungile si cu toate astea am o gramada de haine in dungi! In apararea mea pot sa spun ca nu le-am cumparat eu :)) Dar le port, imi sta bine! 
  • flip flops or sandalas - Sandale! Am un mers ciudat si grabit, imi aluneca piciorul in papuci. 
  • scarves or hats - Nici la mare nu port palarie, desi am una de fite! Esarfe doar impotriva frigului, nu ca accesoriu. Desi uneori aleg esarfele in functie de cum ma imbrac.
  • studs or dangly earrings - nu port cercei, dar am o gramada! cumpar, ma uit la ei, ii admir, dar zac in cutia de bijuterii. 
  • necklaces or bracelets - ma chinui sa port bratari pentru ca am o gramada, colierele le am agatate in casa de manerele sifonierelor, pe post de decor. Imi plac ambele, dar nu e stilul meu sa le si port!
  • heels or flats - talpa ortopedica! 
  • cowboy boots or riding boots - riding boots, daca se refera la cizme  lungi, pana sub genunchi. Am si botine, ghetute pana la glezna, dar prefer cizmele inalte. 
  • jacket or hoodie - ce tine de cald! depinde de vreme. 
  • forever 21 or Charlotte Russe - nu stiu nici unul din aceste 2 magazine si nici nu stau sa caut pe net ca nu are sens. Nu am niciun magazin preferat, ma plimb prin toate si cumpar ce imi place. Nu ma intreseaza numele de pe haina. 
Hair
  • curly or straight - ondulat. 
  • bun or ponytail - nu mi se potriveste niciuna, cel putin asa am impresia, dar aleg ponytail.
  • bobby pins or butterfly clips - am o colectie impresionanta de agrafe si agrafioare, dar nu le mai port de cativa ani. Aleg totusi agrafele cu model. 
  • hair spray or gel - fixativ, doar la nevoie. 
  • long or short - lung! Mi-as dori par scurt dar nu mi se potriveste, am fata prea rotunda si grasuta.
  • light or dark - par deschis la culoare, negrul imbatraneste! Am probat o peruca neagra, m-a imbatranit instant cu 10-15 ani. 
  • side sweep bangs or full bangs - am avut breton acum cativa ani, mi-a placut, dar dupa fiecare baie trebuia sa stau sa il aranjez. Enervant! Eu care nici macar nu imi usuc parul, sa stau sa aleg bretonul :))) Nu, multumesc. 
  • up or down - desfacut, nu imi place cum imi sta cu parul prins. 

Random
  • rain or shine - soare! nu suport ploaia, imi da o stare de nervi groaznica. 
  • summer or winter - si si. Am momente cand imi place vara, altele iarna. 
  • fall or spring - niciuna :))) primavara e inselatoare, nu stiu cum sa ma imbrac, dimineata frig, ziua cald.  Raceli, nervi, plus ploaie! Vreau sa vina vara mai repede. Toamna e deprimanta ca trec de la rochite la haine "grele", plus ploaie si frig si frunze cazute si parca moare totul in jur ... nu imi place! 
  • chocolate or vanilla - clar ciocolata! dar nici inghetata sau crema de vanilie nu e de aruncat! 

4 comentarii:

  1. Foarte fain acest tag, cred ca am sa-l preiau si eu, sper sa am, timp sa-l fac. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept cu drag si raspunsurile tale :) si eu am probleme cu timpul, lenesa rau am fost in ultimul timp :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești prima persoană la care aud că nu suportă niciun parfum. Am și eu momente când nu prea le suport vara, dar doar atunci și doar uneori. :))
    Ne asemănăm la unele lucruri, mai ales pe la makeup și unghii! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie vreo 4-5 ani de cand nu mai port parfum. Nu stiu ce s-a intamplat, ceva s-a schimbat in mine sau phul pielii,habar nu am. Uneori imi place un parfum pe tester sau pe pielea unei prietene si cand il pun pe mine, dezastru :( Asa ca am renuntat complet.

    RăspundețiȘtergere