Paleta True Colour Quad Berry Love de la Avon, Review

Nu am fost singura care a cazut prada cumparaturilor de impuls: cand eu mi-am luat Vintage Amnesia, prietena mea a cumparat Berry Love
iar pentru ca locuim impreuna, am avut sansa sa o testez si pe aceasta. 
La aceasta paleta se vede clar ca 3 farduri sunt mate (1,2,4) si unul sidefat (3). 
La prima vedere/atingere fardurile sunt mult mai prafoase decat cele din paleta mea, dar mai pigmentate. In aceste poze am aplicat un singur strat de culoare, fata de 2-3 pentru pozele din articolul in care v-am prezentat Vintage Amnesia. 
Folosite fara baza rezista cam 4-5 ore fara sa se stranga in pliu, culoarea ramane mai mult timp, doar ca se vede inestetic, cu baza rezista cam 9-10 ore. 

Pretul a fost tot de 25 de lei ( la reducere ). 

Mie imi plac mai mult culorile din Vintage Amnesia decat acestea din Berry Love. Calitatea si intensitatea fardurilor difera de la o paleta la alta, nu stiu cum vine asta. Cand vine vorba de Avon eu aleg doar in functie de culoare si reduceri!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu