Golden Rose Jolly Jewels #105

Va aduceti aminte de gama de lacuri de unghii Golden Rose Jolly Jewels Nail Laquer Collections, aparuta vara trecuta? 23 de culori magice, cu particule mici si mari de sclipici? Puteti admira intreaga colectie pe blog la Gia, aici.  Eu abia acum am capatat una din nuante, numarul 105: un lila superb cu sclipici mov si verde. 
Am folosit o baza de unghii de la Marionnaud, iar apoi am aplicat oja in 2 straturi subtiri. Nu am dat top coat. Unul nu este de ajuns, dupa cum se poate vedea in poza de mai jos:
Rezultatul final:
Imi place ca se usuca repede si uniform, fara striatii sau dare inestetice. Rezista fara probleme 5-6 zile. 
Costa in jur de 10-15 lei.
Imi place combinatia de baza lila cu particule mov si verde, dar am momente cand ma si enerveaza pentru ca am impresia ca e prea mult sclipici si imi doresc ceva mai simplu. Mi s-a pus pata pe nuanta aceasta de lila, vreau sa vad daca o gasesc ca oja independenta, fara sclipici prin ea. Nu stiu daca se gaseste si separat, dar ma voi documenta. 


3 comentarii:

  1. E superbă gama asta, am și eu vreo 2-3 din ea! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Culori atragatoare si diverse, rezistenta ridicata si pret mic. Ce iti poti dori mai mult de la o gama de oja? :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi plac sclipicioasele...insa se dau jos atat de greu, iar eu sunt mereu pe fuga.

    RăspundețiȘtergere