TAG, Get to know me

Am fost nominalizata sa fac acest tag de Cristina si vreau sa ii multumesc cu aceasta ocazie :* Stiam ca circula de ceva vreme prin blogosfera acest tag, dar nu ma incumetasem inca sa il preiau si daca tot am fost nominalizata am zis sa pun osul la treaba!

1. Unde te-ai nascut? 
La Tg-Jiu.

2. Ai fost numita dupa cineva?
Da si nu. M-am nascut pe 14 Octombriede de Sf. Parascheva. Toata lumea de la spital a indemnat-o pe mamii sa ma numeasca asa, dar bine ca nu a ascultat! :)) Si ca sa am totusi un nume de Sfant au ales Maria. Dupa cantareata de muzica usoara Mirabela Dauer au ales al doilea prenume. Si la final cica s-au gandit si la filmul pentru copii Maria Mirabela si asa mi-a ramas numele.

3. Ultima data cand ai plans?
Ieri, cand am vazut un clipulet cu un caine abandonat si bolnav. Din fericire s-a terminat cu bine povestea: catelul a fost salvat si e pe maini bune. Nu sunt plangacioasa de fel, dar daca vad ceva trist nu ma pot abtine.

4. Ai copii?
Nu. Si nici nu ii vad prea curand in viitorul meu.

5. Daca ai fi alta persoana, ai fi prietena cu tine? 
Cred ca da. Depinde. Eu nu sunt prea prietenoasa din prima, in sensul ca tu trebuie sa te apropii de mine, asa ca daca simt ca cineva vrea sa vorbeasca cu mine, atunci ma bag si eu in seama, dar invers nu prea. Eu sunt mai rece, astept sa vina omul la mine, nu intru eu prima in vorba. Si stiu ca e rau, dar nu ma pot abtine, asa sunt eu.

6. Ai animale?
La Bucuresti nu, acasa la Tg-Jiu am 3 caini: 2 fetite si 1 baiat. Am avut si o pisica, dar s-a pierdut :(
Niciodata nu stau locului toti trei odata in acelasi timp :))

7. Folosesti sarcasm?
Uneori. Nu pot sa spun ca ma defineste acest stil.

8. Ai face bungee jumping?
Nu. Da. Nu. Da. Nu stiu. As vrea, dar imi e frica. Poate daca as ajunge vreodata sa am ocazia asta, dupa ce as urmari cateva sarituri, as intra si eu in spirit. 

9. Care sunt cerealele tale preferate?
Cherios cu miere. 

10.  Ce culoare au ochii tai?
Caprui. 

11. Scary movies sau happy ending?
Happy ending clar. Au trecut ani de zile de cand nu am mai urmarit un film de groaza. Cand eram mica ma uitam, dar nu neaparat pentru ca imi placeau, ci pentru ca era la moda ( printre colegii mei). Dupa ce am vazut un film in care o creatura mananca ochii unui personaj si instant dintr-o chestie fara forma devine om cu ochi albastrii ca ai persoanei pe care a omorat-o nu am mai vazut niciun film de groaza. Mult timp am avut cosmaruri dupa. 

12. Ai frati sau surori?
Da, o sora mai mica decat mine cu un an si ceva. 

13. Computer sau tv?
Laptop :) La Bucuresti nici macar nu am televizor, acasa ma mai uit pe Axn, la seriale tv, gen CSI, Minti criminale, Jordan, Arcasul, etc.

14. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana? 
Fata. Nu ma uit la nimic in mod particular, dupa fata imi dau seama daca imi place de cineva sau nu. 

15. Care este mirosul tau preferat?
Nu am idee. Ciocolata si vanilia. Daca ar fi sa aleg in functie de ce produse cosmetice folosesc, atunci as spune cirese, capsuni, fructe de padure. Daca stau sa ma gandesc bine, nu am un miros preferat, am doar mai multe care imi plac si atat. Nu ma omor dupa parfumuri, poate si pentru ca nu mai port de cativa ani de ziile. 

16. Cel mai lung timp pe care l-ai petrecut departe de casa? 
5 sau 6 saptamani. Nu mai stiu sigur.  Am avut examene vreo 2 vineri la rand, apoi nu am putut pleca din cauza serviciului si asa am mai amanat o saptamana. Cred ca 6 saptamani a fost limita. 

17. Ai talente speciale?
Nu, doar daca punem la socoteala faptul ca pot sa stau cu orele fara sa vorbesc. Imi innebunesc colegii cu tacerea :)) Le-am mai explicat de o mie de ori ca daca nu am ce discuta, nu vorbesc si gata. Ele vorbesc prea mult, prea tare si fara esenta. Eu nu sunt asa. 

18. Ce hobby-uri ai? 
In teorie multe, in realitatea prea putine. Imi place tot ce tine de machiaj si unghii, ba am fost si la ceva cursuri. Am dat banii de pomana, nu am facut nimic concret din aceasta pasiune. Imi place sa ma fac doar pe mine, nu si pe altii :)) Imi place sa desenez, dar nu am talent. Mi-a placut sa fac haine..la papusi :)) pentru oameni e mai greu. Am incercat sa invat sa crosetez, stiu cateva chestii, dar cand vine vorba de inmultit/scazut ochiuri ma las pagubasa. Intr-un timp m-am apucat de bijuterii hand made. Mi-a trecut repede. Am facut buchete din flori de hartie, dar la noi nu se gasesc materialele necesare, iar pana mi-au venit de pe ebay m-am plictisit. Si lista poate continua :))) Imi plac multe, dar nu sunt in stare sa ma tin de ele. Ma plictisesc repede. De fapt, cred ca nici eu nu stiu ce imi place. Cred ca cea mai sigura varianta de raspuns este MUZICA. Imi place sa ascult muzica. 

19. Esti indragostita?
Nu. 

Majoritatea dintre voi ati facut tag-ul acesta si nu am pe cine nominaliza, dar daca mai e cineva care doreste sa il faca sau sa raspunda intr-un comentariu, feel free sa preluati aceste intrebari. 



2 comentarii:

  1. Gabriela Catalina4 februarie 2015 la 01:37

    Esti minunata... !!!!
    Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. super :), mi se pare tare, pe viitor poate voi fi si eu nominalizata sa il fac :)

    RăspundețiȘtergere