Ruj mat NYX Matte Lipstick Sweet Pink, review

Iarna asta am descoperit cat de bine imi sta cu mov pe buze. Mai incercasem eu in trecut diverse nuante de mov, dar am ramas cu un gust amar pentru ca nu mi-a placut niciuna. Asta pana mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat  NYX Matte Sweet Pink, nume de cod MLS 17.
Nu ma pricep la nuante, sub nuante, tonuri si minuni din astea. Desi se numeste Sweet Pink, mie mi se pare ca este mov.
Rujul costa 27 de lei pe makeup-shop.ro. Eu am avut noroc si l-am cumparat la reducere cu 22 de lei. Ma laud singura cat de inspirata am fost sa aleg aceasta nuanta. Imi place super mult. Este un ruj mat, dar nu usuca buzele, iar culoarea rezista pe buze chiar 6-7 ore. Isi pierde treptat din intensitate, cam dupa 4-5 ore. La sfarsitul zilei se mai vede doar conturul buzelor colorat in mov. Si vorbesc aici de o aplicare simpla, direct din tub, fara pensula, fara fond de ten pe buze sau pudra pentru a ii mari rezistenta.
Este unul din cele 3 rujuri pe care le-am avut cu mine in excursie la Paris si din 4 zile cat am stat acolo 3 (zile) l-am folosit numai pe acesta :)) De la Soare, sau lipsa lui mai degraba, se vede mai inchis in unele poze.
Mie imi place cum se vede in ambele ipostaze: si inchis ca in pozele acestea de la Paris, dar si mov aprins ca in prima poza.
Daca va intrebati ce e cu poza de mai sus: stau direct pe sticla, sub mine se vede lumea care sta la coada sa urce in Turnul Eiffel.
Sunt multe nuante de mov care imi plac pe net sau pe buzele altor fete, dar care pe mine nu ma avantajeaza si ma bucur ca am descoperit in sfarsit una care imi place. NYX Sweet Pink rulez!!! 
Voi ati gasit nuanta potrivita de mov? 



3 comentarii:

  1. Oh, ce roz superb! Te prinde foarte bine. De mult timp caut şi eu o asemenea nuanţă.

    P.S. foarte faine sunt pozele, mi-ai făcut poftă de o vizită prin Paris! :))

    Te pup!

    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :* Asta a fost prima mea vizita la Paris, nu stiu cand mai ajung pe acolo, vreau sa bifez si alte destinatii :)

    RăspundețiȘtergere