Golden Rose Velvet Matte Lipstick, Review

"Rujul de buze Golden Rose Velvet Matte are o putere mare de acoperire si ofera un finisaj mat, catifelat  si rezistent. Formula  imbogatita cu Vitamina E hidrateaza si hraneste buzele si il face usor de aplicat. De la rosu pur la nuante naturale, este disponibil in 20 de nuante intense si variate. Formula  fara parabeni. Testat termatologic."
Din cele 27 ( doar 15 la noi in tara) de nuante disponibile, eu am una singura si anume nuanta numarul 15. 
Este o nuanta de rosu cu tenta portocalie.
Este un ruj mat, foarte pigmentat si care reziste 5-6 ore pe buze. Nu usuca buzele, dar nici nu este cremos. Inainte de aplicare cu 10-15 minute inainte eu prefer sa aplic un balsam de buze incolor, tocmai pentru ca nu simt ca acest ruj hidrateaza buzele. Dar l-am folosit si fara balsam, asa ca stiu sigur ca nu usuca buzele. 
Pentru 14 lei raportul calitate-pret este excelent. Rezista bine si are o paleta mare de nuante: din 15 de culori disponibile , macar una din ele trebuie sa va placa! 
Daca vreti sa vedeti si alte poze in care am folosit acest ruj, cititi si acest articol. 



1 comentarii: