Extra Volume Mascara de la Melkior, review

Una din goodie bag-urile primite la   beauty bloggers meeting by beautybarometer continea un set de produse de la Melkior: o oglinda, o pila de unghii editie limita, un creion dermatograf si un rimel. 
Primele mele produse de la Melkior. Stiam de aceasta firma , dar nu am avut ocazia pana atunci sa le folosesc. Incercasem doar oja semipermanenta de la ei, dar aplicata la un salon. 

Imi plac toate produsele pe care le-am primit si le-am folosit pe toate, in afara de oglinda; iar rimelul este preferatul meu!
 Melkior Extra Volume Mascara separa genele, le confera volum si are o periuta absolut dementiala. Este rimelul cu cea mai mare periuta folosita vreodata de mine. La inceput m-am si speriat putin, in sensul ca aveam impresia ca o sa ating pielea cu ea si o sa ma murdaresc, dar nici vorba de asa ceva. 
In colajul de mai sus in prima poza sunt nemachiata, in a doua am folosit mascara la un singur ochi, iar in ultima poza machiajul e gata. Tin sa precizez ca nu am folosit creion dermatograf pe pleoapa superioara! Dunga neagra de la baza genelor superioare se observa si in prima poza, dar este accentuata foarte frumos de rimel. Am folosit un creion bleumarin doar pe pleoapa inferioara.  Pentru un look de zi este suficient un singur strat din acest rimel. Pentru ocazii speciale folosesc doua si am uneori singura impresia ca am gene false :) 
Daca am folosit un singur strat de rimel in aceste poze, cred ca va dati seama cum arata ochii mei cu doua, nu?
 Nu este un rimel waterproof, dar rezista foarte bine pe gene in conditii de umiditate ( probat in timpul unui film super mega extra lacrimogen )! 
Se demachieaza usor si cu apa micelara si cu rimel bifazic, fara sa stresez ochii si sa frec tare. 

Rezultatul final:
Pentru cei 30 de lei cat costa acest rimel, sunt mai mult decat multumita! Super calitate la un pret foarte mic. Am folosit rimeluri mai scumpe care nici nu se compara cu acesta. Trebuie incercat!

PS: Nu am folosit fond de ten sau bb cream, doar cremele de la Estee Lauder, Resilience Lift pentru fata si contur ochi, primite deasemenea la acelasi eveniment mentionat la inceputul articolului.  Pentru buze am folosit rujul Deluxe Shine Gloss Style, nuanta D32 de la Flormar.






1 comentarii:

  1. super rezutat, si eu imi dau doua straturi de rimel :) folosesc un rimel de la Avon si este ok :) oricum ma dau rar, ies rar din casa, maine am ceva treaba in oras deci o sa ma aranjez :)))

    RăspundețiȘtergere