Paleta True Color Quad Muse de la Avon

3 culori din 4 m-au cucerit instant cand am vazut aceasta paleta in catalogul Avon de la True Color Quad pe nume Muse. Nu ma omor dupa culoarea verde, dar am zis ca merita celelalte 3.
Zis si facut. Costa in jur de 25-35 de lei, in functie de ce reduceri sunt disponibile in catalog la momentul comenzii.
 Nu bagati in seama zgarieturile de pe carcasa, sunt din vina mea.
Culorile par pigmentate, dar in realitate nu sunt deloc, slabut de tot.
Sunt mai putin prafoase, fata de alte farduri de la Avon, dar se intind usor pe pleoapa si trebuie insistat pentru a obtine culoarea dorita.
La lumina naturala culorile par sterse rau, dar daca folosesc baza sunt putin mai accentuate. 

Ordinea in care am facut poze la culori este: verde, maro-auriu, mov si albastru( care se vede mai mult maro decat albastru).
Poze cu blitz:
Toate culorile sunt sidefate. Rezista pe pleoapa fara sa se stranga in pliu cam 6-8 ore fara baza, dar intensitatea culorii scade treptat. Nici vorba sa reziste 12 ore ca in reclama. 

Sincer imi pare rau ca am dat banii pe aceasta paleta, mai bine cumparam ceva de calitate. Din 4 culori, folosesc doar 2, cele de la mijloc: maro auriu si mov, rar de tot verdele ( desi la inceput nu l-am bagat in seama) si albastru deloc ( pentru ca nu imi place nuanta, in catalog mi-a placut).

Am si alte palete de la Avon care imi plac, dar asta este o dezamagire. Voi o aveti?



http://www.oasap.com/content/502-up-to-70-percent-off-sale-nov-2014/?FL



4 comentarii:

  1. Nu am folosit-o niciodata si sigur nu o voi folosi :))) ,multumim pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere :) cand ma gandesc cat de frumos se vad culorile astea in catalog ma apuca groaza :)) si am zis ca nu o sa ma mai las pacalita de acum inainte ...

    RăspundețiȘtergere
  3. In catalog toate arata bine :)))) asa este,pana nu incercam,nu avem de unde sa stim....bine ca exista persoane ca si tine care ne spun adevarul :*

    RăspundețiȘtergere