Produse terminate , 9

Azi se fac 3 saptamani in cap de cand am scris ultimul articol cu produse consumate si iar am o plasuta plina:
Insirate fara o ordine anume (sau cat de cat dupa inaltime):
Si acum o mica descriere individuala:
1) Ulei de cuticule cu aroma de piersica de la Tienda: miros placut, usor de aplicat cu pensula, dar am altele care sunt mult mai hidratante. Sigur nu il voi recumpara. 
2) Apa de gura Colgate: mereu schimb apa de gura, nu cumva sa ma plictisesc de gust.
3) Capac pentru periuta de dinti: nu imi place sa imi las periuta in aer liber, asa ca mereu cumpar rezerve din acestea sau daca nu gasesc cumpar cea mai ieftina periuta cu capac. Periuta de dinti o duc la birou, capacul il pastrez pentru periutea mea electrica de acasa.
4) Bic cu aloe vera: da, folosesc mereu pentru ca acum ma epilez cu aparatul cu laser si asta e singura metoda compatibila cu laserul. Nu mai am voie sa ma epilez cu ceara sau epilator, odata ce am inceput tratamentul cu laser.
5) Peria pentru calcaie: mi-au picat ambele capete razatoare. Am mai reusit sa le pun la loc, dar tot cad si ma enerveaza si e timpul sa cumpar alta. Dupa cum se vede ultima data cand au cazut capetele le-am si aruncat de nervi ca sa nu mai fiu tentata sa le pun la loc ( pentru ca stiam sigur ca o iau de la capat :)) ).
6) Solutie pentru lentile: aceasta sticluta am primit-o cadou cu o pereche de lentile colorate. Nici pana in ziua de azi nu le-am incercat. Imi place capacul pentru ca e legat de sticluta. M-au usturat de cateva ori ochii de la ea, dar asa am patit si la altele. Acum am cumparat preferata mea RenuMultiplus. 
7) Pranoflog: picaturi de ochi. Trateaza infectiile oculare si senzatia de nisip in ochi. Se ia la sfatul medicului, dar eu deja sunt obisnuita. Cum simt senzatia de ceva in ochi stiu ca e semn de infectie si folosesc imediat solutia. Nu faceti ca mine! Si eu merg la doctor daca vad ca in 2-3 zile nu imi trece.  S-a nimerit pana acum insa sa am dreptate. Ca doar am fost de atatea ori la doctor cu aceleasi simptome si mi-a dat fix acelasi tratament. 
8) Calciu cu magneziu. Am inclus si vitaminele astea aici pentru ca le iau pentru unghii. Si se incadreaza la aspectul cosmetic :)))
9) Sare de mare PellAmar. O sa scriu in curand mai multe despre ea. Va las in suspans!
10) Servetele umede Toujours: preferatele mele. Sunt maricele, sunt umede, nu se usuca in punguta. Cam 2 luni de zile ma tine un pachet.
11) Dischete demachiante Softino: ieftine si bune. Nu se desira, nu lasa urme de puf pe fata.
12) Sapun Dove: imi place aroma. Am reusit si eu sa strang in final porumbeii necesari pentru a imi comanda ceva de la ei de pe site. Am ales cardul in valoare de 240 de lei de la Emag.
13) Crema de corp cu ulei de argan de la Botanis. Am scris mai multe aici.
14) Crema cu protectie solara de la Gerocossen: a fost destul de buna. Mai aveam putin in sticluta, dar nu avea sens sa o pastrez pana la vara. Sigur isi pierdea din proprietati, fiind deschisa de la inceputul verii, plus cat a stat la soare in vacanta. Mai bine cumpar alta la anu'.
15) Deodorant de la Dove: eu il folosesc in combinatie cu deodorante special create pentru cei care sufera de hiperhidroza. Miros discret, dar uneori lasa urme albe pe haine. Pe frigul asta ma imbrac imediat dupa ce il aplic. Probabil daca as nai astepta putin nu ar mai lasa urme.
16) Deodorant de la Garnier: chiar daca e varianta Invisible tot lasa urme albe pe haine. Nu imi place mirosul si nici faptul ca este spray. Prefer stick-urile sau cele gen roll-on. De asemenea folosit in combinatie cu alte deodorante mai puternice. Daca vreti sa stiti mai multe despre rutina mea, cititi aici.
17) Lumanarile parfumate nu prea isi au locul aici, dar pentru ca o sa refolosesc recipientele din sticla pentru a pastra creioane, pensule si alte chestiute cosmetice, am zis sa vi le arat si pe astea. Primul pahar e de la Ikea, cel cu model roz e de la Glade si cele micute le-am cumparat din Lidl. Glade a fost cea mai parfumata ( cand arde adica, pentru ca atunci cand le-am cumparat toate miroseau puternic).

Si asa am mai terminat o serie de produse consumate. Ati folosit vre-un produs din lista mea? Va tenteaza ceva anume?







2 comentarii:

  1. Dischetele demachiante de la Lidl sunt si preferatele mele. La fel si lotiunea cu SPF de la Gerocossen, o ador. Am terminat si eu ceva produse in octombrie, poate ma invrednicesc sa le arat si pe blog.

    RăspundețiȘtergere