Crema de corp de la Pellamar , review

Incerc sa ma obisnuiesc sa aplic crema de corp dupa fiecare dus/baie, dar recunosc ca mai am inca momente cand sar peste acest pas din rutina. Insa de 2 saptamani de cand am inceput sa folosesc crema de corp de la Pellamar pot sa zic ca nu am intrerupt acest ritual zilnic si sunt mandra de mine! 
Primul lucru care mi-a placut la aceasta crema a fost faptul ca este sigilata. Tot timpul vad fete care desfac tuburile de crema prin magazine (nu testere, ci produs propriu - zis) pentru a le mirosi si nu imi place acest lucru. Pe langa faptul ca nu e igienic, pur si simplu nu e frumos sa desfaci un produs care nu iti apartine. Din aceasta cauza niciodata nu cumpar produsul aflat in fata, cumpar ce e mai aproape de partea din spate a raftului :))) 
Dat fiind faptul ca puteti comanda si online produsele Pellamar, riscul de a se desface tubul de crema in colet este zero ( si da, sunt patita: la o comanda adusa prin curier am primit un tub pe jumatate gol, jumatatea cealalta varsata in colet peste celelate produse). 

Acesta crema este primul produs Pellamar pe care l-am folosit vreodata. Despre Pellamar stiam doar ca este o firma romaneasca, care are la baza ideile unui doctor ( prof. Dr. Stefan Ionescu Calinesti) si ca aceste produse cosmetice contin extract pur de namol. Deci, ma asteptam ca aceasta crema sa fie neagra! Ca doar namolul e negru, nu? 
M-am inselat. Crema e alba, dar are niste particule verzi prin ea, care se dizolva prin masaj usor si intra repede in piele, fara sa lase urme. Crema nu este grasa, pielea nu ramane lipicioasa dupa si chiar hidrateaza. Pana acum aveam pielea uscata pe picioare, dar doar de la genunchi in jos. Este singura crema care mi-a hidratat intens pielea de pe aceasta zona problematica. Restul cremelor folosite au picat testul. Adica chiar daca au fost bune pentru restul corpului, a doua zi pielea de pe gambe tot uscata era. Cu crema de corp de la Pellamar am scapat de aceasta problema. 
Cand am deschis tubul prima data, am avut impresia ca simt miros de lamaie. Am fost pe aproape! Are aroma de portocale. Ai impresia ca tocmai a desfacut cineva o portocala langa tine. Nu este un miros fake. Imi place maxim. Rezista cateva ore pe piele parfumul de portocala, dar in mod placut, fara sa iti dea senzatie de intoxicare.   
Crema este un produs dermatocosmetic, adica nu are compusi chimici periculosi si parabeni.
Se recomanda folosirea zilnica, dimineata si seara. Eu recunosc ca o folosesc doar seara, dar se vad rezultate si asa. Pielea e mai hidratata si catifelata. 
Pot spune ca in acest moment este crema mea preferata, atat datorita mirosului de portocala, cat si pentru efectul de hidratare.
Voi ce crema de corp folositi?





2 comentarii:

  1. Si eu sar peste crema de corp. Lenesa de mine. Si eu am incercat aceasta crema si intradevar este tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,cunoastem obiceiul :)) mai ales acum ca vine frigul, dupa baie vreau sa ma imbrac imediat si sa ma bag la caldurica. Dar indur cateva minute, ca imi place muuult mirosul.

    RăspundețiȘtergere