Calatoria cu tramvaiul=moartea caprioarei=trofeul vanatorului?!

De luni pana vineri sunt nevoita sa merg cu tramvaiul ca sa ajung la munca. O calatorie pe care o detest din mai multe motive:
  • mereu intarzie ( tramvaiul);
  • ajunge plin, nu ai spatiu sa arunci un ac;
  • mereu am "norocul" de a nimeri intre specimene suspecte care se cred mari "vanatori": arma la vedere ( telefonul), par intepenit de la atat gel folosit, haine combinate aiurea ( adidasi Nike, sosete Addidas la vedere si trening cu Steaua) si cel mai deranjant lucru: folosirea unei tone de parfum.
Zilele trecute, m-a ochit un astfel de vanator, un smecheras de cartier, care probabil credea ca sunt o biata caprioara fara aparare. Am preferat sa plec de langa individ, nu pentru ca ma sorbea din priviri, ci pentru ca nu mai suportam mirosul , pe care nu pot sa il descriu decat ca pe o incercare esuata de a masca mireasma de transpiratie.  Dar el cu  nerusinare si tupeu, a venit dupa mine si s-a bagat in vorba: "-Ce faci, papusa?"  "-Rau puiule, nu am aer de cand ai venit langa mine si nu pentru ca imi tai respiratia, ci pentru ca ai folosit prea mult parfum!" Si ca prin farmec, usile tramvaiului s-au deschis, eu am putut respira usurata si am ajuns si in statia dorita. In aglomeratia de pe peron, m-am pierdut in multime si vanatorul meu a disparut in ceata. Nu pot sa zic ca imi pare rau!

Eu inteleg ca barbatii transpira mult mai repede și mai ușor decât femeile, dar in acest caz ar trebui folosit un deodorant impotriva transpiratiei, nu un parfum pentru mascarea acesteia. Pe piata exista produse de ingrijire specifice nevoilor barbatesti, cum ar fi gama Gerovital H3 Men de la Farmec. Intr-un fel imi pare rau ca nu am stat mai mult de vorba cu respectivul, poate il invatam cateva reguli esentiale de ingrijire.  Luati aminte, baieti: exista reguli si pentru voi, nu doar pentru fete! 
Daca vreau sa ma las prinsa de un vanator, prima conditie este sa fie prezentabil. Apoi mai vedem....

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu