Ser pentru varfuri deteriorate : Gerovital Plant Tratament , Review

Am avut o prietena care avea un par lung, bogat, cu fir gros si care refuza sa se tunda indiferent de situatie. A ajuns la performanta de a trece de 5 ani de zile fara a-si taia macar o singura data varfurile. In timp, parul i s-a tocit si normal ca arata neingrijit. A scapat in proportie de 60-70 % de varfurile despicate folosind tratamentul de la Gerovital Plant: serul pentru varfuri deteriorate (pana la urma s-a tuns).
 La recomandarea ei, am inceput si eu sa folosesc acest tratament. Il folosesc insa mai mult pentru a preveni despicarea varfurilor, decat pentru a trata. Ma tund cam la 3-4 luni si in combinatie cu acest ser nu am probleme. Nu pot sa mint sa zic ca nu am deloc fire despicate, dar daca stai sa cauti nu gasesti prea multe :) 
 Serul se pulverizeaza foarte usor, pe parul umed, doar pe varfuri (am parul tuns "in scari" asa ca il folosesc cam de la jumatatea lungimii firului) si nu se clateste! Serul contine Provitamina B5 pentru hidratare si Keratina pentru repararea firului de par. Nu contine alcool! Mirosul nici nu imi place, nici nu imi displace: oricum dispare in cateva minute, nu se mai simte ( un lucru bun pentru mine pentru ca nu suport mirosul de parfum in par).
Eu am parul normal, ondulat si moale. Dupa folosirea serului, parul meu de intaraste si buclele sunt mai definite. 

Daca am de gand sa folosesc placa sau ondulatorul, atunci folosesc prima data serul pentru varfuri si la 5-10 minute, aplic  si serul termoprotector Gerovital

Acest tratament impotriva firelor despicate, se gaseste in aproape orice magazin de profil, in super-marketuri si pe site-ul oficial, la un pret de 10-12 lei. Raportul calitate-pret este excelent.

O sticluta de 100 ml, imi ajunge cam 3-4 luni. Sunt deja la a doua sticluta cumparata. Stiu si simt ca acest tratament contribuie la buna-starea parului meu. 

Voi folositi acest ser? Ati auzit despre el?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu