Produse terminate , 7

Am strans o punguta de produse terminate:
E plina ochi: am fost harnicuta, nu? 
In ordine aleatorie, produsele terminate au fost: 
1. Servetele demachiante Blanchette B, din Kauffland: sunt destul de umede, dar nu indeparteaza bine machiajul. Le-am folosit mai mult pentru curatarea sandalelor, ba inca si pe post de mop cand am fost prea lenesa sa spal parchetul: am sters repede cu cateva servetele si am terminat curatenia. 
2) Picaturi pentru ochi obositi, la mini-doza, imi scapa acum marca produsului. Le-am vazut pe youtube la anumite fete ca le folosesc inainte de machiaj pentru a scapa de firicelele rosii din ochi. Au dublu rol: si estetic si medical ( hidrateaza mucoasa oculara ). Eu le folosesc pentru ca sunt recomandate persoanelor care utilizeaza lentile de contact. Folosesc o doza la 2 zile. Aveam mai multe doze terminate, dar nu le-am pastrat pe toate. Costa in jur de 1.5 lei doza.
3) Mostra LiftActiv serum 10 pentru ochi si gene de la Vichy: imi place super mult, e un gel racoritor, intra imediat in piele si imi place senzatia pe care mi-o lasa. Am avut azi drum la farmacie si am intrebat cat costa: 105 lei. E scump, dar daca te gandesti la calitatea produselor si la faptul ca o sa iti ajunga probabil minim 4-6 luni, eu zic ca merita cumparat. Eu mai am inca o crema de ochi de la Oxyance (am scris aici despre ea) si pana nu o termin, nu o sa cumpar altceva.
4) Double Effect Mascara de la Ladys: nu mi-a placut pentru ca era deja uscat cand l-am deschis. Are 2 tuburi cu tus si 2 periute. Tubul cu mascara alba era in stare buna, tubul cu tus negreu a fost uscat. Periutele sunt identice. Nu este prima data cand cumpar rimel de la Ladys si este uscat. Am incercat si alte tipuri de rimel, dar ori am eu ghinion, ori chiar asa de seci sunt aceste rimeluri. Garantat nu o sa mai cumpar rimel de la Ladys. Aranjeaza frumos genele, dar nu pot trece peste consistenta tusului. 
5) Dischete demachiante Bella:nu mai au nevoie de nici o descriere.
6) Crema pentru calcaie de la Elmiplant: nu pot sa spun ca a avut rezultate deosebite, e o crema bunicica. Nu este terminata, dar a capatat un miros urat. Cand am verificat termenul de garantie, am sesizat ca era expirata de cateva luni. Noroc cu mireasma, ca altfel o foloseam in continuare. 
7) Crema de maini de la Dove: acest tub l-am folosit mai mult pentru picioare, dar ce mai conteaza? E hidrantanta, miroase placut si tubul mic e usor de manevrat. Se vede ca am folosit si ultima picatura (am taiat tubul) :))
8) Retin-A pentru acnee. Am folosit aceasta crema cateva luni, dar fara rezultate si am abandonat-o. Intre timp s-a pus praful pe ea. Cand am facut curatenie am verificat termenul de garantie si era expirata. Oricum nu o mai foloseam pentru ca nu a avut rezultate, dar eu sunt strangatoare rau: nu arunc nimic (pana nu sunt fortata de imprejurimi).
9. Vichy 48 de ore, varianta fara miros, am scris mai multe aici despre ea. Probabil o sa il recumpar pentru ca iarna are efect mai mult timp decat vara. Astept insa sa termin deodorantul de la Dove. 
 10) Betisoarele igienice de la Family Care sunt preferatele mele datorita cutiei cu deschizatoare rapida: apesi pe cercul semnalizat cu rosu si se deschide imediat cutia. Plus ca sunt maricele, bumbacul folosit e de calitate buna si nu se desira.
 11) Oja de la Golden Rose: culoarea initiala a fost un movuliu, ulterior am amestecat mai multe nuante. Nici eu nu mai stiu ce culoarea a reiesit. Dar e destul de veche, s-a ingrosat si am o gramada de alte sticlute cu oja. 
12) Solutie de lentile de la Synergi: o solutie obisnuita, dar uneori ma ustura ochii de la ea, prefer totusi RenuMultiplus (ma ustura si de la Renu, dar mai rar).
13) Sapun lichid Ritualia: de fapt este rezerva, dar recipeintul original arata tot la fel, doar ca are pompita. Nu imi place mirosul si nici culoarea: un galbui spre verde. Eu sunt pretentioasa la culori si miros, in cazul sapunurilor. Daca nu ma insel mai am unul, am prins la oferta 1+1 gratis. 
14) Nelipsita apa micelara SensiBio H2O de la Bioderma: mai e nevoie sa zic ceva despre ea?! Cine nu a incercat-o? 
15) Clarinol + Ceai verde capsule: un produs destinat slabirii. Vezi sa nu! Eu l-am cumparat pentru ca am vrut ceva care sa scada pofta de mancare. Stiam sigur ca nu o sa slabesc de la ele, nu sunt asa naiva, in schimb aveam asteptari in privinta scaderii poftei de mancare. Nu s-a intamplat acest lucru, asa ca am renuntat sa le mai folosesc. Nu avea sens sa inghit prostii atata timp cat nu aveau efectul promis. Intre timp au si expirat. Bani irositi de pomana. Apropo, stie cineva un remediu garantat pentru scaderea poftei de mancare? 

Acestea au fost produsele terminate de mine in ultima perioada. Ati folosit ceva din aceasta lista? Ce parere aveti despre ele?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu