Crema modelanta pentru abdoment plat Bio Slim de la Gerovital , review

Vreau sa fiu slaba, dar nu sunt dispusa sa renunt la dulciuri, la suc si la o viata comoda. Nu imi place sa fac efort, sa merg la sala sau la saloane de infrumusetare, dar vreau sa fiu slaba! De ce e asa de greu? De ce unele fete sunt slabe fara nici un pic de efort si eu trebuie sa muncesc enorm pentru fiecare gram dat jos? Nu e drept! :))) M-am saturat de regimuri, diete si sport. Vara asta nu am fost la sala deloc. Am facut eu ceva pillates acasa, dar rar si foarte putin. Drept urmare, pielea mea si-a pierdut din tonus si fermitate. Dar m-am documentat si am remediat acest lucru cu o crema modelanta pentru abdomen plat de la Gerovital
Crema se maseaza pe abdomen cu miscari circulare. Folosita zilnic timp de o luna de zile, promite pana la 2,5 cm in minus. Eu recunosc ca nu am fost constiincioasa in aplicarea ei, o folosesc doar de 2-3 ori pe saptamana. Nu am slabit de la ea, dar macar am scapat de pielea flescaita. Acum am o piela tare si ferma. Uneori dupa ce masez crema, imi invelesc abdomenul cu folie din plastic, din aceea pentru impachetat alimentele, pentru a obtine un efect de sauna. 
Crema pentru abdomen de la Gerovital Bio Slim contine ingrediente bio, printre care cafeina, alge si extracte vegetale care au efect de ardere eliminare a grasimilor. Datorita uleiul de lamaie crema are un miros placut, dar cel mai important lucru, acesta are efect purificant, mareste tonusul si fermitatea pielii. Un tub de 200 ml costa in jur de 18-20 lei, in functie de unde o cumparati. Se gaseste in farmacii, supermarketuri si pe site-ul oficial al celor de la Farmec
Pentru rezultate optime, e recomandata folosirea ei de 2 ori pe zi. Eu nu sunt in stare sa o folosesc zilnic, dar pai de 2 ori pe zi? Probabil pentru cine are rabdare, crema chiar functioneaza. Eu sunt multumita de ea, pur si simplu pentru ca am un abdomen tonifiat, fara pic de efort fizic de la ea. Probabil o sa incep sa si slabesc cand o sa ma apuc iar de sport, dar momentan nu am chef, ma rezum la masajul cu crema.
Saptama trecuta mi-am cumparat un aparat de electrostimulare. Folosesc crema pe electrozi, ii lipesc pe corp si las aparatul sa munceasca pentru mine. La sfarsit, masez din nou putina crema si gata. Sunt curioasa sa vad daca in acest fel o sa scad mai repede in cm. Ramane de vazut. 

Pe scurt: nu am scazut in cm de la aceasta crema, dar nici nu am folosit-o zilnic. Efectul acestei creme pe corpul meu este un abdomen ferm si tonifiat. 

Voi ati folosit aceasta crema? Daca nu, ce creme folositi pentru o piele ferma? Sau mai bine zis , intrebarea mea pentru voi este daca folositi asa ceva, pentru slabit sau tonifiat, sau sunteti mai constiincioase decat mine si faceti sport in mod regulat? 




1 comentarii:

  1. daca scazi in cm, anunta-ne! o sa fiu prima care cumpara minunea! sincer, la mine e cam complicat cu slabitul. as vrea sa mai dau jos cateva kg, dar sport sa nu ma pui sa fac, pentru ca nu pot. as vrea si eu sa alerg macar 200m, dar simt ca lesin dupa 50...de abtinut, nu prea ma pot abtine de la mancare. gen ciocolata, pizza, cartofi prajiti, inghetata...de suc ce sa mai zic? sunt mare amatoare de zahar, in special. greu! prea greu! daca descoperi vreo metoda minune, care sa inglobeze toate lucrurile astea de care am mentionat...
    htpp://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere