Gel de dus Body Calm Apivita - review

Am primit cadou de la o prietena un gel de dus din gama Body Calm de la Apivita. Atunci a fost prima data cand am auzit eu de Apivita. Am cautat pe google si am aflat ca sunt o companie greceasca care folosesc ingrediente naturale in proportie de 80-100% - produse apicole, extracte de plante din flora greceasca, cultivate organic si uleiuri esentiale natuarele. Se afla printre primele locuri pe piata produselor cosmetice naturale din Grecia si incet incet patrund si pe piata noastra. Produsele sunt destinate ingrijirii tenului, parului, corpului si au o linie speciala si pentru barbati.
Eu am primit gelul pentru piele sensibila cu musetel si ulei de masline. Din pacate nu agreez deloc mirosul. Mi se pare ca aduce a iarba proaspat taiata. Mamei ii place foarte mult asa ca i l-am dat ei. Eu l-am incercat o singura data sa vad cum se comporta.
 Este un gel de dus crema cu o consistenta apoasa, face spuna putina in comparatie cu gelurile de pe piata. Lasa pielea curata si hidratata. Singura problema este ca nu imi place mirosul. Din 5 persoane care au mirosit acest gel de dus, eu am fost singura careia nu i-a placut, deci trageti voi concluziile. 
Un alt minus din punctul meu de vedere este capacul care se deschide greoi. La cat de fragile am eu unghiile imi este mereu frica sa nu mi le rup in capac. Mamii il lasa desfacut, nu-l inchide pana la capat, dar eu mereu inchid bine capacul pentru ca am impresia ca intra microbi, bacterii si alte minuni in sticla. 
Produsele Apivita se comercializeaza exclusiv in lantul de magazine Sensi Blue, sau cel putin asa era anul trecut cand m-am documentat eu pentru prima data despre aceasta companie. Gelurile de corp costa in jur de 47-50 de lei. Am vazut ca au o gama variata de geluri de dus, acum vreau sa incerc portocal cu ghimbir si vanilie cu miere, dar o sa testez mirosul inainte ca cine stie ce surprize o sa am. Am si o lotiune de corp de la ei, nu stiu acum sa va spun aroma, dar pot sa zic ca nu ma dau in vant dupa ea. O sa va scriu alta data despre ea. 

Voi ati incercat vre-un produs din gama Apivita? Ce oarere aveti despre ele? 

1 comentarii:

  1. nu am incercat dar este bine de stiut ca este naturala sper sa ajung sa o folosesc

    RăspundețiȘtergere