Royal Style Kate Middleton Dress from OASAP.COM

Mi-am luat inca o rochie pe stilul printesei Kate: a doua la numar. Despre prima am scris aici.  Prima data cand am vazut pozele cu Kate intr-o rochie alba, simpluta, mi-a placut, dar nu mi s-a parut ceva extraordinar. Dar cand am vazut o rochie asemanatoare, pe alta nuanta, am zis ca trebuie sa o am. 
Nu pot sa spun ca imi plac rochiile albe, am una singura (dar care are si ceva floricele colorate pe ea) am impresia ca arat grasuta in alb. In schimb imi place sa admir rochii albe pe alte persoane, cuma  fost si cazul acesta. 

Frumusica, nu?
Eu am ales un rosu visiniu, muuult mai atragator decat alb.
Rochiile nu sunt 100% identice, dar in mare parte seamana. Kate are manseta la maneci, eu nu, am doar un elastic subtire.
La guler eu am un mic volanas, Kate nu, dar ambele se  inchid cu un nasturel. In plus, eu mai am ceva dungi orizontale in zona pieptului, iar rochia mea este putin mai scurta. Dar cu toate acestea, mie mi se pare ca se asemana, voi ce credeti? 
Rochia este foarte usoara, are dublura, deci nu se vede nimic prin ea. Cand am facut pozele era frig, dar batea soarele puternic si am iesit aiurea in toate pozele de asta nu am prea avut ce selecta sa va arat :( 
Totusi va arat o poza in care se vad mai bine detaliile, ignorati fata mea :)))

Rochia a fost cumparata de pe site-ul OASAP, la un pret de aproximativ 150 de lei si am ales marimea L. Este putin larguta in spate, cred ca as fi intrat si in M, dar am zis sa nu risc. 
Rochia se gaseste si pe alte nuante: albastru, lila si verde. Voua care va place mai mult? 

In aceeasi comanda mi-am luat si niste bratari. De fapt un set cu 6 bratari, dar eu nu le-am avut pe toate la mine in vacanta, am ales doar 4 din ele. Imi plac culorile vii, dar cele cu pietricele colorate ma enerveaza pentru ca se agata in haine. Le-am purtat de cateva ori cu o bluza stil crosetat si m-am lamurit ca de fapt trebuie purtate doar cu maneca scurta ca sa nu fie accidente. 

 
Pe total, sunt multumita de aceasta comanda. Voi ati comandat ceva de la Oasap? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu