Oxyance : crema de zi si crema contur ochi - Review

Anul trecut am castigat un concurs pe pagina oficiala a celor de la Oxyance si am primit cadou o crema de fata si una de ochi.
Crema de zi este ambalata intr-un borcanas de plastic rotund si este destul de maricica, are 50 ml.
Imi place ca aceste produse au fost sigilate, nu toate au hartie de protectie.


Crema de zi are o textura apoasa. Ma enerveaza ca nu intra repede in piele. Fata mea ramane lucioasa dupa aplicare, dar crema nu este grasa sau uleioasa. Nu imi explic acest fenomen. Poate e de vina tenul meu mixt: gras in zona T si pe pometi, cu tendinte acneice in anumite zone si normal in rest. Mirosul este suportabil, nu ma deranjeaza, dar nici nu pot sa zic ca imi place. Poate aceasta crema nu se potriveste tipului meu de ten, altfel nu inteleg de ce nu intra repede in piele. Am mai avut aceasta problema cu o crema de la Vichy, de fapt cateva mostre, dar crema respectiva era recomandata persoanelor peste 40 de ani asa ca nu m-am panicat. Dar aceasta crema este una anti- imbatranire, deci o crema preventiva, care poate fi folosita de persoanele sub 30 de ani (eu am 27).
Se poate vedea clar in poza cum imi luceste pielea dupa aplicarea cremei. 
Dintre ingrediente am retinut vitamina E, extractul de iedera, melisa si mimoza, apa termala din alpi. Restul nu am idee ce sunt, au numele prea complicate. 
Pe ambalajul cremei scrie ca aceasta crema are protectie solara, dar nu spune si gradul. E indicata folosirea ei dimineata pe pielea curata. Eu o aplic seara pentru ca nu-mi place cum imi luceste fata de la ea. O folosesc dimineata doar cand ma dau cu fond de ten, adica foarte rar, pentru ca atunci nu se mai vede luciul. 
Am uitat sa mentionez ca este o crema fara parabeni si testata dermatologic. Nu inteleg de ce companiile scriu termenul asta pe ambalaj, ca doar toate cremele sunt testate inainte de a fi lansate pe piata, dar fie. 
Pe total, nu sunt multumita de aceasta crema. Dar stiti cum e: ce nu-mi place si nu mi se potriveste mie, altuia poate ii face bine. Asa ca nu va lasati influentati de parerea mea daca vreti sa incercati aceasta crema :) 

In comparatie cu crema de zi anti-imbatranire, crema contur de ochi chiar imi place. Contine apa termala, acid alfa lipoic, gel de aloe si mimoza. 
Miroase super. Din pacate are acelasi efect lucios ca al cremei de zi, dar pentru ca o folosesc doar seara nu ma deranjeaza asa de tare( ca in cazul cremei anti-imbatranire). Desi are o textura usoara, intra greoi in piele, dar putin mai repede decat crema de zi. 

Pe viitor nu as cumpara nici una din aceste creme datorita motivelor de mai sus: luciul pielii si absorbtia greoaie. O sa le folosesc pana la epuizare, apoi vad eu ce mai cumpar. Voi ati incercat aceste creme sau ceva din gama Oxyance? 

Ce crema de zi , de contur ochi folositi? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu