Produse terminate , 1

De vreo 3 saptamani strang diverse produse terminate in speranta ca ma apuc sa scriu si eu un articol de acest gen. Cu aceasta ocazie mi-am facut un coltisor special numai cu produse terminate ( de rasul curcilor, acum mi-am dat seama ca puteam face poza produsului si apoi il puteam arunca! )

Mai am cateva chestii pe ultima suta de metrii, dar nu am mai avut rabdare, asa ca va prezint mica mea colectie de produse terminate:


Fara nici o ordine preferentiala va prezint produsele pe rand:


O crema L'Oreal Triple Active Eyes pentru pielea din jurul ochilor, in ambalaj de 15 ml. Nu pot sa va zic daca a avut efect sau nu pentru simplul fapt ca nu am fost constanta in aplicarea ei. De 2 ani de zile ma chinui sa o termin. Are un miros delicat, se absoarbe repede, dar nu imi place pentru ca o simt grasa si parca am pielea lipicioasa dupa ce o folosesc. Sigur nu voi recumpara acest produs!


Sephora Instant Moisturizer, 50 ml - o crema de fata ce isi merita numele. Dupa ce am folosit crema anti-acnee Brevoxyl ( care ar fi trebuit sa fie si ea pe lista produselor terminate, dar am aruncat tubul inainte sa ma apuc de colectie ) tenul meu s-a uscat foarte tare, dar dupa 2-3 aplicari ale acestei creme mi-am revenit. Are o textura usor apoasa, un miros discret, intra imediat in piele si desi este foarte hidratanta, nu lasa o pelicula grasa in comparatie cu alte creme de acest tip. Eu am cumparat-o cu aproape 70% reducere, am dat doar 30 de lei pe ea. Totusi merita cumparata si la pret intreg. Momentan am destule creme incepute, plus cateva neincepute, dar pe viitor o voi recumpara.


Solutie multifunctionala pentru lentile de contact RENU Multiplus, varianta de 360 ml si 240 ml, cea mare acasa, cealalta la birou. Le-am terminat cam la o saptamana distanta. Mai am una in geanta de 120 ml. Daca simt ca ma incomodeaza lentila, o spal imediat si isi revine. Am recumparat deja de cateva ori si o sa tot cumpar!


Lotiune tonica din gama Forest Pharmacy, cumparata din catalogul Lady's. Nu imi place mirosul ei deloc si nu am observat nici o imbunatatire a tenului, desi am folosit-o cu restul gamei, gelul de curatare si crema anti-acnees. Acestea din urma le-am aruncat pentru ca nu imi placea mirosul deloc, iar cum eu de cativa ani nu mai suport nici un parfum, imi venea rau cand le foloseam. Lotiunea m-am chinuit sa o termin pentru ca mirosea mai putin fata de celelalte si totusi am dat un ban pe ele. Clar nu voi recumpara aceasta gama niciodata, iar de-ar fi sa le primesc cadou nici nu le voi incepe, le voi pasa la altcineva!


Demachiantul bifazic de la Flormar, 150 ml: este cel mai bun demachiant folosit vreodata de mine. Nu ma ustura ochii de la el, inlatura si cea mai mica urma de creion negru si nu lasa pielea grasa. Este special pentru ochi, daca il folositi si pe restul fetei, atunci da, se simte gras pe piele, dar daca folositi dupa o lotiune tonica, imediat dispare aceasta senzatie de piele uleioasa.L-am recumparat de cateva ori de cand l-am descoperit si o sa il cumpar in continuare. Nu sunt curioasa sa incerc altceva pe moment.



Un deodorant de la Hofigal cumparat din farmacie pentru ca avea ingrediente naturale. Nu o sa-l mai cumpar niciodata pentru ca miroase a cimbru si alte condimente pe care eu nu le suport :)) E adevarat ca are efect pentru 24 de ore, dar nu multumesc, sunt altele naturale cu un miros cat de cat acceptabil.


Deodorantul pentru piele sensibila Vichy, cu actiune pentru 48 de ore desi eu tot zilnic il aplic, dar dupa spusele unei colege de birou chiar are efect 48 de ore, testat de ea. Se usuca repede pe piele  si dupa aplicare nu lasa urme pe haine (daca va imbracati imediat,atunci lasa dungi albe), are un miros delicat, pielea e fina si uscata pana seara... apoi intru la dus! De un an de zile il folosesc si nu cred ca o sa-l schimb prea curand.

Lotiunea micelara de la LaRoche Posay: am cumparat la promotie sticla mare de 400 ml plus 150 ml cadou. Inca are si pretul pe ea, 55 de lei daca vad eu bine. Pot sa spun ca nu sunt foarte incantata de ea, prefer lotiunea SensiBio H2O de la Bioderma. Initial am mers la farmacie sa cumpar SensiBio, dar nu aveau si cum imi trebuia neaparat o lotiune am cumparat-o pe aceasta de la Roche Posay pentru ca nu stiam cum e si m-a atras si promotia. Dar am facut rau, trebuie sa plec la alta farmacie. Probabil nu mi-a placut pentru ca stiu ce poate face SensiBio, dar motivul pe scurt e ca nu curata fata asa de bine. Cu apa de la Bioderma ma demachiez total si sunt multumita, cu aceasta de la Roche Posay raman urme negre sub ochi de la creion si trebuie sa insist mai mult daca folosesc fond de ten in ziua respectiva. Nu-mi place, nu o sa mai cumpar.



Folositi vre-un produs prezentat de mine? Va place, ce parere aveti despre ele?

2 comentarii:

  1. Ai terminat cateva.. sa vezi cand voi face eu terminatele lunii martie. SI eu ma mir cum de am putut termina atatea produse :))

    RăspundețiȘtergere
  2. daca mai asteptam 2-3 zile mai aveam 2 produse, dar le pastrez pt. tura viitoare! ai fost mai constiincioasa in aplicarea lor de asta le termini sau poate le-ai inceput simultan

    RăspundețiȘtergere