Master Curl Mascara ( Oriflame ) Review

De aproape 4 luni de zile folosesc zilnic acest rimel: Master Curl Mascara de la Oriflame.


 Sunt foarte multumita de el. Eu am genele destul de lungi si caut mascara pentru volum si/sau curbare. Acesta este doar pentru arcuirea genelor, nu creaza si impresia de mai mult volum.

Periuta are o forma curbata:


Azi dimineata m-am grabit si pozele nu au iesit asa de clare cum imi doream, dar totusi se poate vedea efectul lui.

Asa aratau ochii mei inainte de rimelare:


O comparatie intre un ochi rimelat si celalalt ne-rimelat. Ghiciti pe ce ochi am folosit Master Curl?



Si in final, ambii ochi rimelati :)

Am aplicat rimelul intr-un singur strat, doar pe genele superioare (ziua nu folosesc mascara pe cele inferioare).
Efectul dureaza (testat de mine) pana la 24 ore. Spun asta pentru ca odata am adormit fara sa ma demachiez si m-am trezit dimineata "ca noua". Nu s-a lasat, ziceai ca tocmai m-am machiat :) Nu curge, nu se strange pe gene. Aplicat in 2 straturi are tendinta sa incarce genele, cel putin in cazul meu. Pe ambalaj nu scrie ca este water-proof, dar m-a prins ploaia de cateva ori nepregatita si nu am patit nimic.

Daca nu ma insel, costa aproximativ 13 lei in catalogul Oriflame, eu l-am cumparat cand a fost la promotie cu 10 lei. Isi merita banii din plin si o sa-l recumpar in mod sigur.



Voi l-ati folosit? Ce parere aveti despre el? Daca raspunsul este nu, atunci vi-l recomand cu placere si garantez ca nu o sa va para rau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu