Crema Soft Hidratanta cu Aloe Vera de la Farmec Review

Am aceasta crema de cateva luni, dar am inceput recent sa o folosesc pe post de crema de corp, desi ea poate fi folosita pentru ingrijirea tenului.


 Cine cunoaste farmacia Tei din Bucuresti stie ca trebuie sa te inarmezi cu muuulta rabdare cand vii aici pentru ca stai la coada minim jumatate de ora (de cand si-au deschis sediu nou, s-a inbunatatit situatia) si cum stateam eu la coada, ma uitam practic pe pereti -a se citi rafturi- iar aceasta crema mi-a atras atentia. De ce? Pentru ca am vazut scris pe ea Aloe Vera. Chiar ma gandeam in acea perioada sa-mi cumpar un ghiveci cu aceasta planta, sa am la indemana mereu gel proaspat de aloe, dar nu am gasit sa cumpar asa ceva. Si mi s-a parut o idee buna sa incerc aceasta crema, asa ca pe langa lista lunga pe care o aveam de cumparat, am adaugat si aceasta crema. 
Nu a costat mult, doar 12 lei. Am vazut pe net cateva fete pe care le deranjeaza ambalajul pentru ca arata "nefinisat". Sincer pe mine nu ma deranjeaza. Pana la urma de asta are si un pret mai mic fata de restul cremelor de pe piata, pentru ca in acest fel compania Farmec isi reduce costul de productie si isi permite sa ceara un pret mai mic pentru produsul finit.  


Crema este fara parabeni si parfum hipoalergenic. Nu inteleg exact la ce se refera termenul de parfum hipoalergenic, dar in cazul meu sigur nu functioneaza! Spun asta pentru ca ma irita parfumul mereu. Nu il suport. Mi se face fizic rau de fiecare data cand deschid recipientul cu crema. Din acest motiv nu o pot folosi pe fata, pentru ca mirosul persista chiar si 2-3 ore de la aplicarea cremei. 
Cu greu o folosesc si pe corp, dar daca tot am dat banii pe ea, vreau sa o termin. Daca nu te deranjeaza mirosul, banuiesc ca e un lucru bun faptul ca persista. Si mie imi place sa simt crema de fata, de corp mai mult timp, dar asta doar daca imi incanta simturile :)


 Crema are o consistenta usor apoasa. Se absoarbe foarte repede in piele si nu raman urme grase. Imi simt pielea hidratata, dar nu si catifelata.

Am vazut ca aceasta crema este recomandata persoanelor peste 16 ani cu ten mixt. Merita incercata si daca nu va deranjeaza mirosul, chiar este o crema hidratanta. Eu sunt putin dezamagita, nu am mai avut probleme cu parfumul produselor de la Farmec, dar asta e, nu am ce face!

Vreau pe viitor sa testez si crema hidratanta matifianta cu aloe vera de la Farmec pentru ca promite micsorarea porilor si am nevoie de un astfel de produs. Sper sa am mai mult noroc de data asta.

Voi ati folosit aceasta crema? Ce parere aveti despre ea?


1 comentarii:

  1. Am folosit-o si eu. :) Chiar ma gandesc sa o cumpar din nou. Eu am ten mixt,predispus la acnee. Cat am folosit-o mi-a facut bine in aceasta privinta.

    RăspundețiȘtergere