My first Oasap Dress

Inainte de Craciun an primit un cupon de cumparaturi pe site-ul OASAP pe care l-am folosit sa-mi comand o rochita pe care o ochisem cu ceva vreme in urma. Este o culoare pe care mi-o doream demult si nu o gaseam in oras. O singura rochie albastru roial am vazut prin magazinele pe care le-am colindat,dar nu era stilul meu, prea office pentru mine. 


Imi pare rau ca nu se vede culoarea prea bine. Pozele sunt facute in casa, uneori cu blitz, uneori fara, am ales setarea automata la aparat. 


Rochia o puteti vedea mai bine AICI. In pozele oficiale se vad mai bine detaliile: gulerul si aplicatiile aurii de pe margine. 
Materialul din care este confectionata seamana cu catifeaua, dar este de fapt o combinatie de poliester. Imi place ca are manecile lungi si poate fi purtata atat iarna cat si toamna. Talie este bine definita, se poate purta si cu o curelusa in talie. Eu am ales marimea XL, care se potriveste de fapt masurii 40 de la noi. Imi trebuia un 38, dar pentru mai multa siguranta am luat XL. M-am gandit ca daca e mare de mine o pot modifica, dar daca e prea mica nu mai am ce sa-i fac :) 


Am purtat-o deja la birou si colegele m-au sfatuit sa nu o modific pentru ca se vede frumos si asa: nu este foarte mare, doar ca este putin larguta. 


Rochia are fermoar la spate.


Este o rochie care se poate purta atat ziua, cat si seara, undeva la o intalnire sau la o petrecere. 


Eu am purtat-o simplu, fara nici un accesoriu, doar cu un inelus pe mana. Se potriveste de minune si cu niste botine scurte ,cat si cu pantofi cu toc. 


Va place cum imi sta? Merita banii? A costat aproximativ 40 de dolari. 


Eu o ador. Este rochia mea preferata in acest moment. Imi place totul la ea, de la culoare, la forma, la sentimentul pe care il am cand ma imbrac cu ea. 

Pozele le-am facut singura, in casa, de asta nu arata prea bine, dar eu zic ca va puteti da seama de cum arata rochia cat de cat.

Daca va place, o puteti cumpara de pe OASAP 
Spor la cumparaturi! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu