Pufosenii pentru bebei

In ritmul in care inca ninge, cred ca vom avea zapada de Paste, pentru prima data in viata mea. Asa ca nu e o surpriza ca in loc sa ma uit de haine de vara, ochii imi fug dupa haine calduroase si pufoase. 
Si nu dupa orice haine de iarna, ci dupa hainute pentru nepotica mea! Creste intr-un ritm ametitor : combinezonul cumparat in noiembrie nu ii mai vine deja, la inceput ii era mare, iar acum nu mai incape in el!  Si uite asa ma uit eu la paltoane - newborn baby jackets - si bluzite mai groase.
Nu am mai cumparat haine pentru bebelusi on-line,dar nu e niciodata prea tarziu pentru a incepe. Am descoperit un nou site 
Popreal cu haine super dragalase, la preturi acceptabile si sper eu de o calitate buna. Cel putin asa reiese din descrierea materialelor de pe site.

Mereu am fost invidoase pe hainele de copii, au modele si imprimeuri mult mai frumoase decat hainele pentru adulti. Uneori ma gandesc ca daca cineva ar face haine asortate - matching home accessories - seturi mama fiica, tata - fiu ar deveni o afacere profitabila. Stiu ca sunt deja pe piata astfel de seturi, dar prea putine pentru gustul meu si cred eu pentru cerinta de pe piata. Nu sunt singura care isi doreste sa-si vada copii in haine asortate, inclin sa cred ca e o tendinta foarte actuala.

In ultima perioada am capatat o pasiune aparte pentru hainele cu urechiuse, probabil pentru ca i-am tot cumparat hainute ce aduc aminte de animalute: iepurasi, ursuleti si pisicute. Iar ca imprimeuri aleg flori, buline si diverse personaje Disney. 






Voi pentru ce imprimeuri optati, cand vine vorba de copii sau nepotei?






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu