Cadouri pentru ea

Stie toata lumea ca 14 februarie e Valentine's Day, dar pentru mine mai inseamna si altceva: este ziua de nastere a unei bune prietene, iar daca intr-un an s-a nimerit sa fiu singura, adica fara pereche, nu am fost de fapt complet alone, pentru ca mereu am fost alaturi de Deea, la petrecerea ei. Ea nu face niciun compromis si indiferent de cand pica ziua in timpul saptamanii, ea atunci vrea sa isi serbeze ziua, iar daca cineva comenteaza ca are o intalnire romantica ii taie repede macaroane: poti sa iti demonstrezi dragostea in orice zi a anului, nu trebuie sa ai batuta in cuie o zi in care sarbatoreste tot "satul". Si are complet dreptate, ziua ei este o data pe an, dragostea pluteste mereu in aer sau cel putin asa ar trebui. 

 Ne intelegem asa de bine incat de ziua noastra ne permitem sa spunem verde in fata ce cadou ne dorim mai mult - more -  sa primim de ziua noastra sau diverse ocazii speciale.
Anul acesta ea isi doreste un costum de baie pentru ca in martie are programata o vacanta in tarile calde. Ce-as vrea si eu sa merg cu ea! Ha haha! Poate data viitoare. Si aici intervine problema mea. Stiu ce vrea generic, dar in rest nu am indicii. Pana la urma cadoul e surpriza, chiar daca stie ce va fi, nu stie modelul, culoarea, imprimeul ....
 De obicei avem gusturi asemanatoare, ne plac aceleasi lucruri, culori. Problema e ca imi plac prea multe modele. Iar daca stau bine sa ma gandesc daca tot dau comanda pe https://www.zaful.com/s/sheer-swimwear/ , dau si pentru mine. 
Deci dilema e ce iau pentru mine si ce iau pentru ea. 
De vreo 2 ani  ne tot dorim costume intregi, dar niciuna nu a avut tupeu sa-si cumpere.

In principiu pentru ca vrem sa ne bronzam pe tot corpul si nu vrem sa avem abdomenul alb.
 
Dar in acelasi timp ma gandesc ca nu vom purta zilnic acest costum, deci cat de cat am fi bronzate si pe burtica. Grea decizie. 
Cand credeam ca sunt hotarata la una din cele 2 costume de mai sus, mi-a sarit in ochi acest model din 2 piese: simplu, cu un detaliu interesant, dar totusi destul de decent si intr-o culoare care imi place maxim: roz pudrat. Daca va intereseaza modelul, il gasiti aici - here -. 


Nu mai pun la socoteala ca vara trecuta mi-am luat deja 2 costume de baie, vreau si eu unul. Trebuie doar sa ma pregatesc de vara, mai e putin si vine varaaa!

Voi ce ma sfatuiti, ce costum va place mai tare?







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu