Ce am vrut si ce-a iesit

Luna trecuta am avut parte de un eveniment foarte important in familia noastra: botezul primei mele nepotele! Si cu toate ca mi-am cautat rochia din timp, nu am gasit nimic pe placul meu si tot pe ultima suta de metrii am rezolvat problema. Am cautat rochii atat prin magazine cat si pe net. Nimic nu m-a multumit. Nici in Bucuresti, nici la Tg-Jiu si nici Craiova.  Am tot amanat momentul in speranta ca voi gasi ceva mai aproape de eveniment. 

Ma tot gandeam ca o sa apara colectii noi o data cu venirea toamnei,dar nu am avut noroc. Ba nu mi se potrivea marimea, ba nu imi placea mie ce mi se potrivea fizic.

Si uite asa in ultima saptamana inainte de eveniment am ajuns eu la o croitoreasa. M-am prezentat acolo cu o fotografie de pe net, am adus ceva modificari si am plecat cu inima stransa sperand la o minune. 
 
Acesta a fost modelul ales de mine de pe net, nu mai tin minte siteul.



Mi -am dorit sa aibe manecuta si sa fie putin mai scurta, deasupra genunchiului. Si asta a iesit!


La prima vedere nu mi-a placut deloc: decolteul nu e ca in fotografia originala, prea multe pliuri pentru silueta mea si nici lungimea nu a nimerit-o, desi m-a masurat de 2 ori!





 Lungimea se putea modifica, dar i-a placut mamei si nu am mai comentat. La decolteu mi-a spus ca poate incerca sa il modifice, dar am renuntat eu pentru ca mi-a fost frica ca poate strica si mai tare modelul si nici sa ma trezesc cu vreun decolteu prea adanc nu mi-am dorit, asa ca mi-am calcat pe inima si am acceptat rochia asa cum a iesit din prima incercare, de la a doua proba. 


Adevarul e ca nici nu prea aveam ce comenta avand in vedere ca mi-a acceptat comanda in ultima clipa: marti am dus materialul si mi-a luat masura, joi prima proba, vineri a doua si in acelasi timp proba finala. Am platit, mi-am luat rochia, iar sambata a fost evenimentul. Pretul a fost mai mult decat decent: 150 de lei. Materialul si banda de cristale din talie m-au costat fix 146 de lei. Daca mai pun taxiurile pt cele 3 drumuri "la atelier", ajung la o suma rotunjita de 350 de lei. 

Pe moment eu nu am fost impacata. In acea sambata am mai dat o tura finala a magazinelor din oras, dar nu am gasit ceva mai bun! 

Acum ca s-a terminat imi dau seama ca m-am agitat degeaba. Evenimentul in sine si motivul pentru care ne-am adunat toti laolalta  a fost important, emotiile traite, nu ce am purtat!

PS: Data viitoare imi fac rochie fara maneci, imi place prea tare partea de sus a rochiei originale :))) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu