Noutati in teste de la Bottega Verde

A venit vremea sa imi imbogatesc colectia de geluri de dus, iar de cand am descoperit aromele de la BottegaVerde.ro nu am mai ales alta firma pentru aceste tip de produse, asa ca la urmatoarea comanda am ales 3 noi arome: cu ulei de argan si iris,  cu lapte si ulei de migdale dulci si aroma de ciocolata. 
Gelul de dus cu lapte si ulei de migdale dulci a devenit instant preferatul meu, ba chiar imi place mai mult decat varianta cu vanilie neagra despre care v-am povestit aici. Spuma dulce si catifelata ma relaxeaza instant si ma face sa uit de toate problemele si nervii de peste zi. E de vis! 

Gelul de dus cu aroma de ciocolata imi vine sa-l mananc! Pe de o parte imi place maxim, pe alta imi face o pofta nebuna de prajitura cu ciocolata, ma duce cu gandul la negresele pe care le face mama, cu multa ciocolata, nu varianta clasica pe care o gasim in comert. Nu il recomand daca tineti dieta! :))) Cu toate ca imi place, sincer ma cam feresc de el pentru ca sunt o pofticioasa si nu prea reusesc sa ma abtin de la dulciuri, mai ales ca miroase a crema de ciocolata adevarata! Nu e un miros fake, de care iti dai seama ca e un produs cosmetic, daca intra cineva in casa dupa ce ai facut dus si ai lasat usa de la baie deschisa, jur ca simti aroma de ciocolata care te duce cu gandul ca cineva din casa tocmai a copt o prajitura! ... sau poate sunt eu prea obsedata de parfumul acesta! 

Gelul de dus delicat cu ulei de argan si lapte de iris e deja in posesia unei prietene pentru ca mirosul este mult prea intens pentru mine si nu ma inteleg cu el, imi da dureri de cap. Sincer nu l-am folosit, banuiesc ca e la fel de catifelat si e o placere sa il folosesti,  in cazul in care iti plac aromele tari, orientale! 
Pe langa aceste trei geluri de dus, am ales sa mai comand o apa micelara cu mar verde si kiwi si un demachiant bifazic pentru ochi sensibili cu afine si zeura. De demachiant aveam nevoie pentru ca cel vechi e pe terminate, iar apa am luat-o din pura curiozitate pentru ca sunt produse nou aparute. Abia astept sa le folosesc si va spun mai multe despre ele. 

Sapunul solid cu vanilie neagra l-am primit cadou. Apropo daca nu stiati deja cei de la BottegaVerde.ro ofera mereu cadou la orice comanda, iar uneori, in functie de totalul comenzii va puteti alege produsul dorit ( din produsele cadou disponibile, in limita stocului). In plus, pentru orice comanda mai mare de 99 de lei, beneficiati de transport gratuit.
Traistuta de pe fundal este o creatie Liliana Arnaut si am primit-o in schimbul unei donatii de 25 de lei pentru Asociatia Padurea Copiilor, bani care vor fi folositi pentru plantare de puieti in sudul Romaniei. Sunt mai multe modele disponibile din care puteti alege, dar mie mi-a placut acest motto "Frumusetea este in tine", mai ales pentru ca am deja acest mesaj pe un magnet de frigider pe care l-am primit la fel la o comanda efectuata pe acest site. 

Ati comandat vreodata de pe BottegaVerde.ro? Ce ati ales, ce va place mai mult?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu