TAG, IUBESC VARA!

Imi e greu sa aleg un sezon preferat, fiecare are plusuri si minusuri, dar daca tot e vara, in acest moment pot sa spun ca da, iubesc Vara! 
1. Ce iti place cel mai mult vara?
Hainele! Nu suport sa fiu infofolita, simt ca ma ingreuneaza hainele de iarna, blugii lungi, geaca matlasata, fularul pana in gat, asa ca vara stau mai mult in rochii. Imi place si vremea, nu ma refer la temperatura, ci la lumina, imi da un sentiment de bine doar cand vad cat e ziua de lunga. 

2. Te bronzezi cu usurinta sau te arzi?
Ma ard cu usurinta si ma bronzez foarte greu. De cand am inteles cum sta treaba cu protectia solara nu ma mai ard, folosesc produse cu factor 30/50+ si le aplic des, dar nici nu ma bronzez foarte tare. Se vede diferenta, dar prin comparatie cu prietenele mele la sfarsit de vacanta ele sunt negre si eu par  langa ele ca si cum abia mi-as incepe vacanta. 

3. Bautura pe care o preferi
Coca-Cola! Mi-as dori sa spun apa, dar de ce sa mint. Imi place Cola, desi de cativa ani beau doar Cola Zero. Uneori storc si putina lamaie sau lime in ea, nu imi place varianta de pe raft cu lime si prefer sa imi adaug singura suplimentul de acreala :)

4.  Mancarea pe care o preferi
Greu de spus. Probabil pentru ca nu mananc mancarea preferata prea des, adica cartofi prajjiti cu snitel. Poate o data la cateva luni sa ma rasfat, altfel mananc snitel simplu, iar cartofi prajiti separat, tot asa la cateva luni. Cel mai des mananc pui la cuptor sau la rotisor. Imi place, dar nu pot sa spun ca o prefer. O tolerez.

5. Piesa vestimentara care iti place cel mai mult.
Rochia! Niciodata nu am avut o singura rochie preferata, imi plac mai toate rochiile pe care le am. Si zic mai toate pentru ca de unele m-am plictisit, dar la un moment au fost si ele preferate de le-am purtat atat de des incat m-am plictisit de ele. Le pastrez totusi, iar peste ani au sansa sa devina iar in top.

6. Oja preferata
In acest moment prefer un tratament pentru regenerarea unghiilor de la Eveline, este alburiu cu particule argintii prin el. De obicei prefer culoarea roz sau rosie, indiferent de marca.

7. Produsul cosmetic preferat
Black eyeliner, marca nu ma intereseaza prea tare.

8. Ce parfum folosesti?
Nu folosesc parfum de aproape 10 ani cred. Nu mai suport niciun miros pe piele. Imi plac in schimb cremele de corp cu aroma de cirese, vanilie, unt de shea sau de migdale. Uneori simt aroma lor cateva ore bune de la aplicare. 

9. Munte sau mare?
Depinde de moment. Cand imi place marea, cand muntele. Depinde mult si de companie. Cu o gasca pleci la mare, cu alta la munte. Nu pot sa aleg, merg si colo si colo.

10. Activitatea preferata
Daca nu stau pe net, nu ma uit la tv, nu citesc o carte, nu fac kangoo, atunci lenevesc in curte. 

11. Vacanta activa sau leneveala?
Hmmm, ambele. Depinde de locatie. Daca merg la noi pe litoral, nu prea ai ce vedea si zac pe plaja, daca plec la mare in afara, atunci avem ce vizita intr-o locatie noua. Daca aleg vacanta de city break, atunci clar umblam toata ziua. Minim una din fiecare pe an. Un oras/tara nou/a si un sejur la mare de obicei.

12. O amintire draga
Plajele din Zakynthos! De fapt tot sejurul de acolo. Sper sa ma intorc candva. Acum vreau sa bifez cat mai multe locatii, dar candva o sa incep sa revizitez locurile care mi-au placut cel mai mult. 
Daca si voi iubiti acest anotimp, astept sa va citesc raspunsurile in comentarii sau pe blog, daca aveti.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu