8in1 Eveline Total Action Intensive Nail Conditioner si MAximum Growth Review

De cateva luni nu mi-am mai colorat unghiile cu oja pentru ca am  folosit tratamentul 8 in 1 de la Eveline Cosmetics pentru intarire, impotriva ruperii, contra exfolierii si crestere rapida. Tratamentul se aplica zilnic cate un strat, timp de 4 zile, se sterge si iar de la capat.

Nu am dus lipsa de culoare  pentru ca acest tratament are o culoare albicioasa pe unghii cu particule sclipitoare prin el, asa ca aveai impresia ca sunt data cu oja arginti.
Mi-a facut bine acest tratament, am vazut rezultatele cam dupa vreo 3 saptamani, nu s-au mai exfoliat deloc, am reusit sa imi mentin unghiile la o lungime acceptabila, dar inca mi se mai rup din cand in cand. Se rupe foarte putin de unde incepe sa se dezlipeasca unghia de deget si asta inseamna ca trebuie sa le tai din carne. Daca inainte mi se rupeau saptamanal cateva unghii, de cand folosesc tratamentul acesta mi s-au rupt 2 unghii in 3 luni. Un progres considerabil. 
 dupa 1 luna de tratament

Am incercat acelasi tratament si pe varianta cu Gold Shine in loc de Silver, adica mici particule aurii in loc de cele argintii, diferenta mare intre ele la culoare nu este, doar putin in lumina soarelui, iar ca efecte sunt identice, la fel de bune. Iar ultima data am cumparat varianta de tratament simplu, fara particule sclipitoare prin el, care trebuie sa recunosc ca nu prea imi place din punct de vedere estetic pentru ca este prea simplu, un alb laptos.

Singurul aspect negativ al acestui tratament daca pot sa ii spun asa este faptul ca are un miros super intepator in momentul aplicarii si uneori daca stau cu ochii foarte aproape de unghie cand il aplic incep sa plang. Stau aproape cu ochii pentru ca am ceva probleme cu vederea, banuiesc ca persoanele normale nu ar avea acest inconvenient. Mirosul persista foarte putin, cat timp se usuca unghiile si cum acest tratamentul se ususca super rapid nu e o problema prea grava. Sincer, nici nu bag in seama acest aspect avand in vedere cat bine mi-a facut acest produs!

Tot din aceeasi gama am folosit si tratamentul intensiv pentru cresterea unghiilor Eveline Maximum Nails Growth, care din pacate la mine nu a prea folosit, in sensul ca nu am observat nici o crestere rapida a unghiilor, la mine dureaza cam o luna de zile sa imi creasca unghiile la o lungime acceptabila, adica jumatate de centimetru, pentru ca patul meu unghial are doar 1 cm.   

Tratamentul pentru crestere se aplica cate un strat timp de 5 zile, dupa care se sterge si se reia ciclul de 5 zile. Se presupune ca dupa 10 zile unghiile cresc mai repede si mai lucioase. 
 
Jumatate de centimetru de unghie crescuta intr-o luna de zile nu mi se pare  crestere rapida, este fix ritmul meu normal de crestere al unghiilor mele. Ori ca folosesc tratamentul pentru cresterea unghiilor ori ca nu ma dau cu nimic, tot acelasi rezultat obtin. Asa ca pentru mine Eveline Maximum Nails Growth nu mi-a folosit la nimic, nu voi recumpara acest produs pe viitor.

Am inceput sa folosesc acest tratament inainte sa ma dau cu orice oja, iar unoeri si peste oja colorata pentru ca am observat se ma tine mult mai mult. O oja care in mod normal ma tine 2-3 zile, acum pot sta linistita si 2 saptamani fara sa se ciobeasca. 

Acest produs se gaseste de obicei in farmacii, dar l-am vazut si la cateva magazinele de cartier sau cele din incinta metroului care comercializeaza produse cosmetice. La Farmacia Tei costa 9 lei, la metrou 15 lei.

Preferatul meu este tratamentul 8 in 1 Silver Shine, urmat de cel Gold Shine, iar pe ultimul loc cel simplu, fara particule prin el, top din punct de vedere estetic, pentru ca la efecte sunt identice. 

Am o sticla la birou, una acasa si una in geanta pentru situatii de urgenta. Imi place acest produs atat de mult incat il am tot timpul cu mine, nu cumva sa se intample ceva si sa fiu nepregatita.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu