TAG, TOP 5 PRODUSE COSMETICE CONSUMATE CEL MAI DES

Timp de 2 saptamani cat o sa fiu in vacanta o sa am cateva articole tip tag prin optiunea de publicare programata pentru ca nu o sa am acces la net decat de pe telefon si pentru ca nu m-am pregatit in avans, am ales cea mai simpla varianta de articole,, accea de a raspunde la niste intrebari.

Pentru azi trebuie sa scriu care sunt cele 5 articole cosmetice pe care le consum cel mai des. 

1. Apa micelara
Imi demachiez toata fata cu apa micelara, de cel putin 2 ori pe zi, seara si dimineata, iar daca sunt acasa toata ziua, chiar mai des, de fiecare data cand ismt nevoia de o reimprospatare. Preferata mea este SensiBio H2O de la Bioderma, dar uneori testez si altele. Totusi mereu am in casa rezerve de Sensibio si cumpar mereu in avans sa nu raman fara.

2. Crema antiacnee
Fie ca este o crema tratament pt acnee sau una de preventie, nu trece zi fara sa folosesc acest produs. De cateiva ani cel mai bine ma inteleg cu Sebium Global, tot de la Bioderma. Am mai incercat si altele, dar fara rezultate majore. 

3. Sapun
Sapunul il foloseste toata lumea, dar eu in mod excesiv prin comparatie cu ce am citit la alte fete pe blog, asa ca trebuie sa il includ in lista asta. Am luni in care folosesc si 3-4 rezerve. De obicei folosesc Dove si Nivea. Momentan imi plac aromele de vanilie, unt de shea si migdale.

4.  BB sau CC Cream cu protectie solara
Momentan folosesc Sensi AR BB Cream de la Bioderma, dar my all time favourite este un CC de la Bourjois care e in frigider acum si isi asteapta cuminte randul la toamna. 

5. Dischete demachiante
Termin cam 2-3 pachete pe luna.  Imi place Cleanic si Bella. Am momente cand cumpar si alte marci pentru comparatie, dar nu am gasit nimic care sa ma multumeasca, asa ca tot la acestea ma intorc. 

Mai sunt produse care ar fi trebuit incluse in acest top, dar m-am limitat la 5. Va invit si pe voi sa lasati in comentarii cele 5 produse pe care le consumati cel mai des. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu