Produse terminate, 33

Nu e inca sfarsit de luna - cel putin nu era cand m-am apucat de scris articolul acesta :))), dar pe mine m-a apucat curatenia si trebuie sa golesc punguta cu ambalaje goale!
Este vorba despre produsele terminate in luna mai si mai mult de jumatate din luna iunie.
1) Sensibio H2O de la Bioderma, apa micelara care este inclusa zilnic in rutina mea de ingrijire a tenului, atat dimineata cat si seara, despre care am povestit mai multe aici, asa ca nu e o surpriza prea mare ca dua gata rapid sticla dupa sticla.  
2) Apa micelara cu apa termala La Roche Posay , cu review aici. Imi mentin parerea: nu il recomand ca un produs pentru demachierea ochilor. Pe scurt: nu mi-a placut. Ma astept la mai mult de la o apa micelara.
3) Lotiune antiacneica purificatoare cu ulei de tea tree de la Vivanatura, cu review aici.  
4) Crema antiacneica Brevoxyl: nu se mai gaseste la noi in tara, acesta este ultimul tub din rezerva mea. Am folosit-o constant la inceput, preventiv inainte cu o saptamana inainte de menstruatie, iar apoi doar cand aveam episoade acneice din senin. In ultima perioada am observat ca tenul meu se obisnuiese cu ea si nu mai actiona asa de repede ca inainte impotriva acneei. Daca inainte aplicam crema pe un cos si pana dimieata nu mai aveam nimic, acum dura si 4-5 zile sa scap.  A fost buna, imi pare rau ca nu se mai gaseste la noi. Poate fi comandata din Anglia.
1) Crema de masaj facial cu scortisoara si curmale de la Ayurmed, cu review aici.  S-a terminat asa de repede pentru ca am folosit-o la masaj si pe alte zone a corpului. Mi-a placut mult!
2) Anti-persipirant Invisible Dry de la Dove : nu e chiar asa de invizibil precum se spune, lasa urme albe pe anumite haine, nu pe toate, dar se vede clar . Oricum imi place si deja l-am recumparat. 
3) Anthelios crema uniformizatoare Blur Dore de la La Roche Posay cu SPF 50 : nu mai stiu de unde am primit aceasta mostra sau daca am luat-o eu singura din vreun borcan de mostre de la farmacie. Ca produs mi-a placut mult textura si efectul pe ten, dar din pacate am dat gres cu nuanta, mult prea inchisa pentru mine. Am vazut ca sunt doar 2 optiuni disponibile: Dore si Rose. As vrea totusi sa nimeresc o mostra Rose inainte sa cumpar produsul. 
4) Gel corector S.O.S de la Bottegaverde, cu review aici. Imi mentin parerea, nu as recumpara acest produs. 
5) Pasta de dinti Vectorident de la Vectem, cu review aici
6) Emo Cold, crema pentru picioare obosite, de la Vectem. Super buna, parca iti ia oboseala cu mana si te trezesti cu picioarele usoare, indiferent de faptul ca ziua precenta ai mers pe jos peste 20 de km. Am cautat crema asta prin farmacii de am innebunit si pe net, dar nu au pe stoc. 
7) Servetele umede Freshmaker, varianta clasica cu aloe vera: cat de cat acceptabile, maricele, dar totusi subtirele.
8) Dischete demachiante de la Cleanic
9) Betisoare cu cap de bumbac de la Bella 
10) Plasturi Pelikan : inca nu am scapat de problemele cu incaltaminte, pana si sandalele ma jeneaza pe anumite portiuni
11)  O sticluta de oja rosie, nu mai descifrez marca: culoarea foarta draguta, dar am apucat sa o folosesc o singura data pentru ca s-a uscat foarte repede. Mai am 3 culori din acest set, nu le-am desfacut inca, sa vad daca se mai pot folosi sau nu.
12) Periute intradentare de la G.U.M., varianta de unica folosinta: sunt practic niste scobitori mai sofisticate, am scris mai multe despre acest subiect aici si de atunci nu imi lipsesc din casa. Ca sa fiu complet sincera, a doua cutie nu e consumata, am aruncat doar ambalajul pentru ca periutele le-am pus in cutiuta in care le pastrez ( cutie care vine in pachet ). 
13) Rimel Astor Seduction code nr. 2 Volume & Curve: cumparat la promotie din Dm pentru ca era doar 15 lei. Ca sa il gasesc mai apoi pe net cu 17 lei, mare promotie :)) Nu mi-a placut deloc, a fost uscat de cand l-am desfacut prima data, abia am reusit sa il folosesc de cateva ori, incarca genele si nu avea cine stie ce efect. 
14) Douglas Devill Eyes Mascara, cu review aici.
15) Cap de periuta electrica Oral-B
16) Suport de lentile si lentila de contact TopVue Plus.

Pana am terminat eu de scris toata povestea asta aproape a trecut luna si intre timp am mai terminat cateva produse, dar intra deja pentru tura viitoare! Voi ce produse folositi frecvent care se termina in mod alarmant? Din ultimele articole cu produse consumate observ ca la mine pe primul loc e apa de la Bioderma, servetele umede si dischetele demachiante :))))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu