Materiale ieftine de constructie online


De mai bine de 5 ani de zile am inceput sa construim casa visurilor noastre ...  in curtea parintilor si nu am terminat nici pana in ziua de azi. Ne-am lungit mai mult decat ne este plapuma. Calculele noastre initiale nu s-au potrivit cu realitatea, de fapt calculele echipei care s-a ocupat de construirea ei, a fost nevoie de mult mai multe materiale de constructii decat era notat in deviz, implicit zile mai multe de munca, deci salarii mai mari pentru muncitri si uite asa treptat am ramas fara bani si la un moment dat ne-am oprit.  Bine, casa e ridicata, dar nu e tencuita pe exterior, in interior doar parterul este amenajat, e locuibil, avem si centrala pe lemne pentru ca nu este gaz in zona, iar etajul e "la rosu" , adica se vad blocurile de BCA, nu e tencuit, nu avem parchet, gresie, baia nu e echipata, geamuri avem! Intre timp am strans ceva banuti si planuri muulte. 

Problema e ca nu stim cu ce sa incepem. Pe de o parte vrem sa terminam etajul, dar nu avem nevoie in mod expres de el, casa trebuie imbracata in polistiren extrudat si apoi tencuita, iar gardul din plasa de sarma dinprejurul casei pe 3 laturi da semne de oboseala si trebuie inlocuit pe portiuni, daca nu chiar tot iar avand in vedere ca avem 2 lupi cu tendinte de escapade nocturne acesta ar fi prioritar. Dar pe de alta parte ma enerveaza aspectul casei neterminat. Vreau si eu sa avem o casa normala, tencuita, vopsita! Ca sa nu mai punem la socoteala efectul termic! O casa izolata consuma mult mai putina energie pentru a se incalzi si a mentine o temperatura optima in interior. Iar daca stau si ma mai gandesc mult ma gandesc ca avem nevoie de etaj sa putem primi si noi vizite mai lungi de la prieteni. Si uite asa stau si ma gandesc ce sa aleg si nu am habar! 

Pana la urma cred ca vom alege in functie de bani. Calculam pretul fiecarei variante si vedem unde ne incadram. Iar pentru acest lucru vom apela la consultanta gratuita oferita de angajatii Depozit Online. Ei vor calcula materialele necesare si ne vor prezenta  cele mai bune oferte pentru materialele cautate de noi. La o prima accesare a siteului am observat ca au tot ce ne trebuie, adica nu mai stam sa umblam prin diverse magazine, vom cumpara totul din acelasi loc.  

Livrarea e gratuita in anumite conditii, dar chiar daca vom plati livrare, mereu am platit livrarea si din depozitele fizice de materiale de constructii de unde am cumparat in trecut, asa ca nu e problema. Au mai mereu promotii si preturi bune, asa ca eu prefer sa comand online decat sa ma duc la un magazin fizic, prefer sa fac orice altceva in timpul acesta! Economie de timp, bani si dureri de cap! 

Cumpara online! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu