Ultimele cumparaturi

In ultimele 2 saptamani am fost ceva mai des la cumparaturi decat in mod obisnuit, mi-am refacut stocul de cosmetice si de haine. De haine nu aveam nevoie in mod special, am deja 2 sifoniere pline, unul cu 5 usi, unul cu 2, dar gasesc eu loc sa mai inghesui ceva acolo. Iar la capitolul cosmetice de unele aveam nevoie, de altele eram curioasa si restul trebuia sa le iau ca aveau un pret bun! Motive intemeiate pentru a lasa o mica avere prin straini :) 

Prima oprire a fost la Bebe Tei din Sun Plaza. Au schimbat locatia, de la parter, la subsol si au ceva mai mult spatiu acum. Nu pot sa spun ca ma da pe spate, imi placea mai mult sus. Sau poate e doar faza ca nu-mi plac schimbarile, am nevoie de o perioada de ajustare. O sa ma obisnuiesc eu si cu sediul asta! Am luat ceva chestii cadou pentru un bebelus, iar apoi am aterizat direct in sectiunea de dermato cosmetice.  
Cum am vazut promotia la apa micelara Sensibio H2O de la Bioderma am pus mana pe ea. Ce mai conteaza ca am acasa o sticla inceputa si inca una sigilata? Am verificat termenul de garantie si am pus pachetul in cos. Inca plang dupa vremurile cand era un produs cu unul gratuit, dar nici oferta asta cu -70% din pretul la al doilea produs nu e de aruncat. O sticla de 500 ml costa 51 de lei, iar pe acest pachet am dat 65. La alte farmacii, nu dau nume, o singura sticla costa 78 lei! 
Am ales o solutie pentru indepartat cuticula de la Delia pentru ca aveam nevoie de acest produs. Nu cunosc firma, dar imi trebuia produsul, asa ca am riscat. S-a dovedit o afacere buna. Imi place produsul, indeparteaza foarte bine pielea moarta si e ieftin 7-8 lei.
Cum e pe terminate tratamentul meu anti acneic de la Bioderma, am vrut sa incerc altceva, sa nu se obisnuiasca fata cu el si mai tarziu sa nu dea rezultate, asa ca am ales ceva de la Avene Cleanance. Citisem eu un review pozitiv despre TriAcneal Expert si mi-a ramas in minte. O asistenta draguta m-a vazut ca am pus mana pe el si mi-a schimbat crema cu acest pachet cadou, care la acelas pret de 58 de lei, contine o apa micelara si o apa termala din aceeasi gama.  Ambele produse erau pe acelasi raft, dar eu nu am bagat de seama. Am cautat doar crema pentru ca stiam cum arata si nu am analizat bine restul produselor. Foarte dragut din partea ei ca mi-a atras atentia si mi-a aratat promotia. 
Am cumparat si 2 sampoane uscate de la Batiste, dar am uitat sa le pozez :)) Am luat varianta tropicala pentru ca nu am mai folosit-o pana acum si cea clasica, pentru ca nu am gasit varianta mea preferata XXL Volume. Varianta de 50 ml a fost 9,5 lei, iar cea mare de 200 ml era 19 sau 22, nu mai retin exact. Depinde oricum de aroma, am vazut  de exemplu ca cel mai ieftin Batiste de 200 ml este 17,5 lei. 
Serul 8 in 1 pentru gene de la Eveline nu imi trebuie in mod deodebit, dar sunt curioasa sa vad daca are vreun rezultat, iar la 12 lei nu e pierderea prea mare daca nu functioneaza. Inca nu l-am deschis, urmeaza.  Nici de masca de fata cu miere de la Cosmetic Plant nu pot sa spun ca ardea, dar cum nu am nici un produs de acest tip si nici chef sa imi fac masti home made, am zis sa o iau si pe asta. Nu strica sa o am in casa.
In Sephora am intrat sa imi cumpar o crema de maini marca proprie, varianta movulie, cu aroma de Myrtille BlueBerry, dar nu am dat de ea, nu aveau absolut nimic din aceasta gama. Se vede ca e cea mai iubita de cliente! Si cum ma uitam eu pe acolo mi-am dat seama ca nu am incercat niciodata ceva din gama rozalie Cherry Blossom, asa ca am remediat situatia si am ales un exfoliant pentru corp. De parca nu mai aveam vreo 2 prin "camara". Dar de... era doar 39 de lei.
In L'Occitane nu stiu de ce am intrat, m-a impins un dracusor de la spate si am ales produsul meu preferat de la ei: uleiul de dus  cu migdale Amande. Nu costa decat 140 de lei! Am vazut si o promotie in Sensiblue, daca cumparai si rezerva de sapun aveau un pret de 198 lei impreuna.   
O prietena mi-a recomandat balsamul pentru improspatarea parului vopsit blond si asa m-am trezit ca dau 65 de lei pe Wella Color Recharge Cool Blond. Sper sa vad rezultate ceva rezultate. Ea e foarte multumita de el. 
Tot in Sun Plaza m-am oprit si in Cora sa iau ceva mancare si cum am uitat ca am deja o lotiune tonica pe stoc, mi-am luat alta ca doar mi se terminase cea de la Bottega Verde despre care am scris aici. A fost pana in 20 de lei, nu mai retin exact. 
Mi-am mai luat o rochie de la H&M, un rucsacel de la Bershka, un blazer de la C&A, o pereche de blugi din Zara, am fost si la o consultatie oftalmologica la Regina Maria, plus cadoul pentru bebe si uite asa m-am trezit ca am terminat 1200 de lei intr-o singura seara sau mai bine zis in vreo 2 ore. Si toate in acelasi loc! ca din mall traversezi un hol si ajungi direct in clinica medicala. 
Si dupa toate cumparaturile astea, tot imi mai doream anumite chestii, in special haine, dar m-am abtinut. Simteam eu ca am depasit 1000 de lei, dar inca nu facusem tot calculul :)) 


Iar ca o surpriza super placuta, cand am ajuns acasa am vazut ca am primit premiul castigat  de la Brander: o crema de masaj  cu extract de fructe si un scrub cumente aliment aloe si coji de nuci. Mai erau si ceva suplimente alimentare, dar nu le-am mai fotografiat. 
Luna aceasta nu mai am buget pentru cumparaturi, dar astept salariul ca nu ma las pana nu imi iau inca o rochie si ceva de incaltat. Mai ales ca le-am vazut deja si stiu ce vreau. Sper sa mai fie pe stoc pana atunci. Sa va mai zic ca trebuie sa imi pun plase de tantati urgent? Si dupa raman leftera iar?! 


Sper ca voi sunteti mai cumpatate  decat mine! Voi cum procedati la cumparaturi: luati doar ce aveti nevoie, ce va atrage, va impuneti limite de bani sau fara numar?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu