Produse terminate, 32


Am fotografiat produsele consumate in lunile martie si aprilie de cateva zile bune, dar nu m-am indurat sa scriu pana acum. 
1) Sampon Johnson's Baby, varianta clasica, este samponul la care ma intorc mereu. Imi da volum si in cazuri extreme pot sta si 5-6 zile nespalata pe par fara sa se vada.
2)  Sampon pentru par blond cu extract de musetel de la Pellamar, imi mentin parerea din acest review
3) Spuma Lady Health pentru igiena intima : folosesc acest tub de aproape 2 ani de zile, aproape zilnic, vara chiar si de 2 ori pe zi. Aveam impresia ca nu se mai termina! Nu am avut niciodata probleme  si ma simt in siguranta. Mai multe detalii tehnice despre produs, gasiti in acest articol
4) Apa de gura Listerine Cool Mint
5) Lotiune tonica   cu extract de salcie de la Bottega Verde, cu review aici. Mi-a fost de ajutor acest produs in lupta contra porilor si a punctelor negre. E pe lista de produse ce trebuie recumparate! 
6) Demachiant nutritiv pentru ochi de la Elmiplant, cu review aici. De cand l-am terminat am cumparat din nou demachiantul bifazic de la Nivea si imi dau seama inca o data diferenta dintre cele doua. Nivea e net superior, de fapt nu prea exista termen de comparatie intre cele doua. Recomand Elmiplant doar pentru fata, pentru ochi in niciun caz. 
7)  Demachiant bifazic pentru ochi cu extract de musetel de la Bottega Verde, cu review aici. Un produs bun, se ridica la nivelul demachiantului megacunoscut de la Nivea, dar nu se gaseste in toate farmaciile, iar la nevoie pun mana pe Nivea pentru ca se gaseste practic in orice magazin si nu stau mereu sa dau comanda in avans. Daca ar avea o retea de distributie mai larga, probabil l-as cumpara mai des. 
8) Pasta de dinti travel size Elmex Sensitive Professional: gust placut dulce, chiar prea dulce, de efecte nu mi-am dat seama asa de repede pentru ca mi-a ajuns doar pentru o saptamana, dar mi-ar placea sa o refolosesc daca o voi gasi si la noi in tara. 
9) Balsam de buze de la Oriflame, nu stiu numele exact, nu se mai poate citi de pe eticheta, dar are o  culoare super draguta roz pal si edaca nu ma insel sunt disponibile inca 2 nuante: una nude si una mai rosiatica. Sau cel putin erau la vremea cand am comandat eu ( acesta e destul de vechi, dar eu l-am inceput la mult timp dupa ce l-am cumparat asa ca nu stiu daca mai e in catalog acum ).
10) Creion 2 in 1 fard si ruj, no name: cumparat mai mult din curiozitate, dar nu se poate folosi, fardul se strange pe pleoape din momentul in care il aplici, indiferent daca folosesti baza sau nu, are o textura ciudata, e ca un lipici cu sclipici prin el. Se comporta la fel si buze, plus ca are un gust ciudat. Mi-a placut culoarea cand l-am vazut in vitrina si cred ca am dat in jur de 12-15 lei pe el. Am vrut sa incerc o nuanta sa vad cum este ca sa vad daca merita sa cumpar mai multe, dar din pacate nu se poate folosi.
11) Dischete demachiante Cleanic
12) Ser antirid restructurant pentru ochi Seametry de la Elimiplant, cu review aici
13) Instant Cuticle Remover de la Sally Hansen, cu review aici. Nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor dupa ce i-am citit laudele de pe net si nici nu isi justifica pretul. Intre timp mi-am cumparat alta solutie pentru cuticule de la Delia, firma despre care nu am auzit nimic pana acum, la doar 8 lei si e net superioara, curata super bine iar raportul calitate pret e super avantajos. 
14) Lentila de contact TopVue Air Plus, cu review aici.
15) Sapun lichid spuma Gerovital Plus: primul sapun din gama Gerovital pe care il folosesc. Mi-a placut textura de spuma, e o spuma lichida, nu se compara cu spuma de ras de exemplu, iar in contact cu apa "se dizolva". Au multe arome, voi incerca si altele.
16) Sapun lichid Nivea cu lemongrass: alta aroma care imi place super mult, e un gel verde care imi da instant o senzatie de prospetime. 
17) Servetele umede Toujours, din Lidl: servetele mari, destul de groase, imbibate bine cu solutie sa fie umede pana la ultimul servetel, chiar daca ai pachetul deschis de multa vreme. De cand m-am mutat, nu mai am aproape nici un magazin Lidl, asa ca am fost nevoita sa cumpar diferite marci si pana acum nu am gasit nimic care sa imi placa :(
18)  Servetele umede Fresh, fara alcool: inca mai au pretul pe ele 2,5 lei. Nu imi plac deloc, sunt micute ca marime, subtiri si rare, de vezi prin ele. Pe deasupra ma enerveaza mirosul, le-am folosit mai mult la sters praful, decat in scopuri "cosmetice".
19)  Servetele umede Frotto, castravete si ceai verde: numai bune de tinut in geanta. Nu-mi place parfumul, dar macar sunt ceva mia mari decat cele de la Fresh si nu asa de invizibile. Le-am folosit mai mult sa imi curat incaltamintea.
20) Plasturi transparenti marca Carrefour: nu se lipesc bine, se deplaseaza imediat din locul aplicat si din acest motiv am facut rana la picior cand i-am folosit in avans cu o pereche noua de incaltaminte. Cred ca am mers cu ei 10 minute de acasa pana la metrou, unde i-am schimbat, dar raul era deja facut. 
21) Plasturi Pelikan: nu sunt complet multumita nici de aceasta marca, dar rezista ceva mai mult pana sa deplaseaza si acestia din locul aplicat initial. 
22) Plasturi Family Care cu acid salicilic: acestia sunt pentru tratamentul bataturilor, nu pentru preventia acestora. Nu mi-a placut banda super subtire, desi lipiciul e destul de rezistent. Partea rotunda cu tratament e maricica, dar partea portocalie care se lipeste pe piele are mai putin de 1 cm latime, desi de pe cutie se vede destul de lata, ca un bandaj normal, dar nu este asa deloc.

Anul asta trecerea din cizme la balerini a fost super dureroasa. Mi-am cumparat 3 perechi de incaltaminte, din piele, dar toate m-au distrus. Dupa ce am purtat fiecare pereche noua, am fost nevoita sa port adidasi aproape o saptamana ca sa imi revin. Apoi purtam iar incaltaminte noua, iar faceam rana si tot asa. Nici acum nu mi-am revenit complet, desi am purtat plasturi preventiv si am folosit si spray de largire. E super nasol sa fii intre numere. Nu pot sa cumpar mai mare pentru ca raman desculta, automat cumpar mai mic si mor de durere pana se muleaza pe picior!

Sper ca ati avut rabadre sa cititi toata povestea asta, daca nu macar sa va uitati la poze :) sa va dati seama usor ce am terminat eu in ultimele doua luni. Voi ce ati mai consumat in ultima perioada?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu