Chemarea ingerului de Guillaume Musso, Recenzie

Cand am ales cartea Chemarea Ingerului de pe site-ul editurii All ma asteptam sa citesc o poveste de dragoste,ceva siropos, cand colo am nimerit un super roman politist. Daca dadeam ceva mai multa atentie copertii trebuia sa imi dau seama de asta, dar m-am lasat furata de aripi si de peisajul cu Turnul Eiffel si nu am bagat de seama ca tipa are o arma in mana! 
Inainte de a alege aceasta carte am citit cateva recenzii care descriau actiunea in mare parte ca pe o poveste de dragoste presarata cu momente de actiune si ceva suspans. In schimb eu una nu vad deloc povestea de dragoste, cel putin nu intre personajele principale Madeline si Jonathan, nu  inteleg cum doi oameni care nu se cunosc in viata reala, dar se cearta mai tot timpul prin mesaje fac dragoste la cateva ore dupa ce s-au vazut fizic si gata iubirea e mare intre ei, mai ales cand nu exista pic de chimie intre ei. Eu chiar speram pe alocuri ca Jonathan sa se impace cu fosta lui sotie pentru ca la un moment dat se dovedeste ca nu l-a inselat, deci motivul pentru care au divortat nu exista. Dar finalul este unul deschis, lasat interpretarilor, asa ca fiecare isi poata aranja povestea in capul lui dupa bunul plac :) 
Povestea incepe bine: doi oameni grabiti in mijlocul unui fast food intr-un aeroport international, se ciocnesc, din neatentie isi inverseaza telefoanele si isi dau seama abia cand ajung acasa, la mii de km distanta. Jonathan este un fost bucatar faimos, care are acum un mic restaurant. Madeline este o florareasa, fosta politista, iar ei sunt cumva legati intre ei fara sa stie de o fata de 14 ani, Alice, presupusa victima a unei morti violente, care se dovedeste a fi rapire, iar mai tarziu un plan bine pus la punct de familia fetei impreuna cu protectia martorilor. 
Unele faze sunt trase mult de par .... care e probabilitatea sa gasesti poza si numele fetei care te-a impiedicat sa te sinucizi in telefonul unei tipe super enervante, care la randul ei a incercat sa se sinucida dar de aceasta data motivul fiind tocmai disparitia fetei care te-a salvat pe tine de la moarte?  dar trecem peste, pentru ca povestea te prinde, te tine in suspans, crime peste crime, violenta, droguri, disparitii  si intr-un final totul se termina cu bine. Mie mi-a placut mult cartea si chiar daca la unele faze mi-am dat ochii peste cap, e doar fictiune, asa ca merge! :)) Eu v-o recomand cu drag! 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu