Schwarzkopf Color Expert cu Omegaplex

Mi-am schimbat culoarea parului cu noua vopsea  Color Expert cu #omegaplex de la Schwarzkopf in cadrul ultimei campanii de la Buzzstore la care am fost acceptata. Am primit complet gratuit 2 cutii de vopsea, nuanta Blond Miere, nuanta aleasa de mine, un castronas de plastic cu 3 pensule, plus inca cateva pensule pentru vopsit pentru prietenele mele si cupoane de reducere de 20% la achizitionarea oricarei vopsea de par Schwarzkopf din magazinele DM.
Obisnuiam sa ma vopsesc la salon, dar pentru ca niciodata nu am plecat de acolo complet multumita ( culoare neuniforma, nuanta total gresita ) de cativa ani ma vopsesc singura acasa. Imi e destul de greu, dar ma descurc de bine, iar rezultatul e ca o loterie. Am avut uneori surpriza ca aceeasi nuanta de vopsea de la aceeasi marca sa arate diferit pe parul meu ( par anterior vopsit cu aceeasi nuanta ca sa ne intelegem clar ). Asa ca atunci cand am primit aceasta vopsea nu stiam exact la ce sa ma astept, dar am procedat ca de obicei.
Am urmat exact instructiunile din cutia de vopsea. Intr-un recipient de plastic ( ceramica, nu metal) am amestecat ingredientele din tubul alb si cel negru, plus recipientul auriu cu #omegaplex impotriva ruperii si deteriorarii firului de par. 
 Am aplicat amestecul pe parul nespalat, pe radacinile crescute, am asteptat 20 minute dupa care am aplicat vopseaua pe restul parului si am mai stat 15 minute.
 Am asteptat pana s-a uniformizat culoarea parului. Se vede usor in fotografii ca in prima aveam radacina colorata, iar restul alta culoarea, iar apoi treptat treptat s-a inchis la culoare tot parul. La final am spalat parul si am folosit balsamul pentru par vopsit. 
  Aplicarea vopselei Color Expert cu Omegaplex de la Schwarzkopf a fost mult mai usoara fata de altele pentru ca nu s-a intarit pe firul de par si nu l-a incurcat. Strangeam un pumn de par in urma vopsirii, acum mi-au picat decat cateva firicele.
Nu am lacrimat deloc, dar recunosc ca m-au usturat putin ochii de la miros. Este mult mai slab fata de altele, dar totusi se simte si este enervant. Alta data stateam cu geamurile deschise si imi stergeam lacrimile, acum nu am deschis niciun geam si nici nu am plans. Nu am simtiti ca imi ia pielea foc, nu m-a mancat capul in timp ce stateam cu vopseaua, iar petele de vopsea de pe fata si gat le-am luat imediat cu apa micelara, fara sa am vreo reactie adversa de la ele. Am simtit parul fin si catifelat din timpul vopsirii, iar dupa clatire era enervant de fin. Poate vi se pare ciudat sa auziti asta, dar mie nu imi place parul fin :)) Deja am eu parul moale, de la vopsea si balsam parca era puf. 
Schimbarea nu e majora, dar se vede totusi diferenta. Parul meu s-a inchis si nu se mai vad radacinile crescute, iar parul nu mai este sarmos si electrizant. S-a cumintit. E lucios si sta la locul lui, fara fire rebele. 
 Pe viitor o sa folosesc aceasta vopsea, o sa schimb doar nuanta, macar cu un ton, imi doresc un blond ceva mai deschis, nu acest blond miere, care desi arata fix ca pe cutie, nu ma multumeste complet ( si ma refer aici strict la culoare ). Eu mi-am dorit sa il incerc si nu imi pare rau. Asa imi dau seama ce imi doresc cu adevarat. Voi v-ati gasit nuanta perfecta? Ce vopsea de par folositi?
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu