Reteta: macaroane cu branza

Ador macaroanele cu branza! E mancare si desert in acelasi timp :) Am vazut multe retete de macaroane, dar preferatele mele sunt cele cu branza sarata si stafide. Combinatia de sarat cu dulce e mortala. 
Reteta e super simpla, nu cred ca e o surpriza pentru voi, dar daca e totusi cineva care nu stie sa faca, atunci aveti nevoie de:
- 500 g paste fainoase ( orice forma, eu prefer funditele, se pot folosi si spaghete)
- 400 g branza sarata ( sau branza dulce, branza telemea, sau combinatii intre ele, branza dulce cu branza sarata, depinde de va place ) 
- 2 oua
- 2/4 linguri de zahar 
- 150 g stafide
- esenta de rom 

 Se fierb pastele dupa indicatiile de pe ambalaj. Mie imi place sa la clatesc cu apa rece. Se lasa la scurs. Stafidele se pun in apa fierbinte cu putina esenta de rom. Se da branza pe razatoare. Se bat ouale si se amesteca cu branza rasa si zaharul.
In loc de zahar eu am folosit Sugar Green, un zahar fara calorii. Se scurg stafidele de apa aromata si se amesteca in compozitia de ou cu branza. 

Pe langa stafide eu am ales sa pun si fructe goji cu merisoare. In acest moment puteti adauga si 6-8 linguri de iaurt sau smantana. De obicei eu renunt la acest pas. Deja e bomba calorica, cu smantana e bomba atomica :)) Sunt mai cremoase  cu smantana. Acum depinde cum va plac si cat de mult tineti la silueta. 

La final se amesteca bine pastele cu aceasta compozitie. Eu prefer sa le amestec 1-2 minute pe foc pe aragaz, dupa care le pun intr-un vas de silicon si le las la cuptor jumatate de ora. Am vazut in multe retete ca nu se mai pun pe foc, ci direct in tava, dar eu asa m-am obinuit si asa fac mereu.
Iar pentru copii mofturosi puteti folosi diverse forme din silicon pentru ai tenta sa manance. Eu una nu-s pretentioasa, dar tot prefer forma de ursulet :)) 
 
Pofta buna! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu