Ma tratez cu Spirulina Star de la Ayurmed

De cateva zile ma tratez cu Spirulina Star de la Ayurmed. Nu sunt bolnava in sensul clasic, am doar o stare ciudata , banuiesc ca in termeni medicali se numeste apatie ... 
 Nu sunt in stare sa ma mobilizez sa fac sport, nu gatesc, mananc doar prostii, ma enerveaza schimbarile bruste de temperatura. Ba ninge, ba vine caldura, ba e frig, ba e putin Soare. Ma deprima schimbarile astea, vreau sa fie vara odata direct!  Cum se intuneca nu mai am chef de nimic si bineinteles ca pana ajung eu acasa deja e intuneric, asa ca sar direct in pat la televizor sau cu laptopu in brate. Mai am putin si simt ca ma cuprinde depresia. 
De obicei in anii trecuti cum venea Martie, cum incepeam sa ma duc sa imi fac abonament la fitness. Acum nu am avut nici cea mai mica intentie sa revin la sala, in schimb am inceput sa iau spirulina. 
Si mai exact Spirulina Star de la Ayurmed. Cate o pastila de 3 ori pe zi cu jumatate de ora inainte sa mananc. Am avut zile cand am uitat sa o iau la pranz, dar dimineata si seara e deja instinct.
Rezultatele nu au intarziat sa apara. Mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de sport acasa, iar cel mai notabil a faptul ca dupa 8 zile inca nu am renuntat. Am inceput sa mananc la ore fixe, uneori tot junk food, nu am inceput miraculos sa gatesc :)) dar oboseala a disparut si am energie!!! 
Unul din efectele spirulinei este scaderea poftei de dulce si a apetitului. La mine nu se vad efecte in acest sens, dar nu disper. Pentru rezultate optima cura cu spirulina se tine minim 3 luni de zile si pana atunci sper sa ma ajute sa scap de cateva kilograme nedorite.  


Spirulina Star este un supliment alimentar ayurvedic care contine o combinatie originala de Spirulina plantensis - 50% - si Ashwagandha sau Withania somnifera (Ginseng indian) - 50% - care, datorita continutului bogat de vitamine, minerale, aminoacizi si enzime, ajuta la revigorarea si functionarea optima a organismului. Spirulina Star ajuta la mentinerea capacitatii organismului de a rezista in conditii de efort fizic si psihic intens, in conditiile stresante din mediul cotidian.

Daca doriti mai multe informatii "tehnice" despre acest produs, puteti intra pe site-ul oficial aici. Un recipient cu 100 de pastile costa 24 lei si este suficient pentru o luna de zile.
 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu