Apa micelara pentrru piele sensibila cu apa termala La Roche Posay, Review

Ma bucur de fiecare data cand gasesc produse travel size pentru ca am ocazia sa le incerc fara a plati pretul intreg si sa imi dau seama daca mi se potrivesc sau nu. Asa a fost si cazul apei micelare pentru piele sensibila, pentru ten si ochi, cu apa termala La Roche Posay
Nu aveam intentia sa o cumpar, citisem despre ea, dar nu imi doream in mod expres sa o folosesc, pur si simplu am vazut sticluta mica cand am ajuns la casa sa platesc, la Farmacia Tei si nu am putut sa plec fara ea. 
Nu o recomand pentru demachierea ochilor. Este foarte slaba la acest capitol, dizolva greu machiajul dupa cum se vede si in fotografia de mai sus. Pentru un machiaj de zi cu zi: fard, creion dermatograf, rimel am tinut discheta imbibata in apa micelara cateva secunde pe ochi, fara sa "frec", doar cateva miscari circulare si acesta e rezultatul. Slabut de tot. Pana la urma se ia tot machiajul, dar cu miscari apasate si multe dischete, spre deosebire de alte produse de acest gen. Daca folosesc un demachiant bifazic sau orice alt demachiant pentru ochi prima data, iar apoi revin cu aceasta apa micelara ca o clatire, atunci da, sunt multumita, dar ca demachiant principal pentru ochi nu face fata.
 Partea buna este ca nu ma ustura ochii de la ea, chiar daca contine parfum. Nu prea inteleg eu cum este destinata tenului si ochilor sensibili daca contine parfum, bine macar ca nu am avut probleme de la ea.  Fara sapun. Fara coloranti. Fara alcool. Fara parabeni. 
O recomand in schimb pentru demachierea tenului, isi face treaba bine la acest capitol. Nu usuca pielea, nu mi-au aparut iritatii. Calmeaza pielea iritata. Mie imi place sa o pulverizeze pe fata cand simt ca imi e cald ( am transferat o parte din produs intr-o recipient cu pompa de spray). 
Varianta de 100 ml pe care am cumparat-o eu a costat 15 lei la Farmacia Tei, dar e disponibila si in varianta de 200 si 400 ml. Cea de 400 costa 56 de lei. Aceste preturi sunt valabile la Farmacia Tei, in alte locatii au preturi mai mari. Mi se pare destul de scumpa pentru ceea ce face. Daca tot dau atatia bani pe un produs, atunci vreau sa fie demachiant principal si pentru ochi si pentru fata. Nu imi pare rau ca am incercat-o, dar sigur nu voi cumpara varianta full size pentru ca ma inteleg mai bine cu altele. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu