Ajutooooor!!! Am un soricel in casa

Aseara am gasit un musafir nepoftit in casa! Un soricel cu o fata super haioasa, dar totusi un soarece! Nu stiu cine a fost mai speriat de intalnirea noastra, eu sau el, dar cert e ca golanul s-a ascuns de mine si nu mai dau de el! Nu ca as vrea sa pun mana pe el, dar acum ma oftic ca nu stiu unde e. M-am uitat dupa mobila, pe sub cada, prin toate ungherele mai ascunse, dar nici urma de el. Banuiesc ca e dupa mobila de bucatarie. Nu stiu pe unde a intrat, am verificat si degeaba. 

Sa mentionez ca stau la etajul 4? Cum doamne o fi urcat pana aici?  Stau intr-un complex rezidential relativ nou si am ghinionul maxim de a sta in ultimul bloc din linie, adica fix dupa mine incepe campul Am intrebat vecinii ca tot avem grup de facebook si cica  vin pe geamurile deschise sau pe usa de la balcon. Acum ce e de facut? Nu mai aerisesc? Cum scap eu de problema? Si ce fac ca sa nu ii vina familia la priveghi? Am cumparat de urgenta lipici pentru soricei, un fel de clei care se pune pe un carton ca sa il prind in capcana. M-am speriat asa de tara ca m-am dus si mi-am luat si un aparat cu ultrasunete. In loc sa imi cumpar ceva frumos pentru mine, am irosit banii pe soareci :( 
 Am pus 4 capcane, acum astept ... Sper sa nu mai dau ochii cu el!  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu