Ruj Clasic Mat nuanta HONEY de la Melkior

Cu ocazia zilei mele de nastere  am fost rasfatata de cei de la Melkior cu un set de produse pentru care vreau sa le multumesc pe aceasta cale pentru ca nu am apucat sa le zic asta pana acum. Multumesc!
Imi plac foarte mult si le folosesc mereu de cand le-am primit saptamana trecuta, doar creionul dermatograf e sigilat inca.

Cel mai mult imi place rujul primit din gama clasica Melkior mat nuanta 12230 Honey
In poze are o tenta rozalie dar in realitate se vede mai mult rosu pe buze. Este un ruj mat, cremos, care se simte matasos pe buze. Rezista destul de mult, 6-8 ore. Lasa urme pe pahar cand bei apa, dar se mai vede pe buze dupa ce mananci. 
Se aplica usor din tub, nu e nevoie sa stai cu pensula dupa tine. Imi place ca nu usuca buzele si are un finish satinat - matasos. 

Se gaseste in toate magazinele Melkior si pe site-ul oficial la un pret de 39.90 de lei, iar daca va grabiti sa il achizitionati zilele acestea este la oferta la doar 29,93 de lei. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu