Dulciuri de Halloween

Saptamana trecuta am avut aproape zilnic ceva bun, a se citi dulce, pe masa de protocol de la birou pentru ca am avut diversi invitati. A fost destul de greu sa ma duc la cofetarie pentru ca se presupune ca sunt la dieta si daca vad ceva dulce nu ma pot abtine, dar saptamana asta a fost destul de usor pentru ca o mare parte din vitrina era plina cu dulciuri de Halloween. Nu stiu cum sunteti voi, dar cand vad imitatie de sange si alte "fluide corporale" , paienjeni si dovleac in prajituri mi se intoarce stomacul pe dos. Acesta este primul an cand sunt atenta la dulciurile de Halloween, pana acum am observat doar costumele si machiajele, dar acum mai mult ca niciodata mi-au iesit in cale si nu au trecut neobservate. Pentru mine dulciurile de Halloween se impart in trei categorii: cele dezgustatoare de care nu m-as apropia in veci, cele haioase ca aspect, dar de care nu m-as atinge si unele acceptabile pe care chiar as putea sa le mananc :)) 

Prima categorie e destul de scary ca aspect, chiar daca la gust banuiesc ca sunt bunicele. Degetele insangerate le-am vazut si in cofetaria de care v-am povestit mai devreme. 
 
 Urmatoarele de pe lista nu sunt asa de dezgustatoare, dar tot nu m-as atinge de ele. 
 
Iar din ultima categorie nu fac parte prea multe, dar imi plac capsunile in ciocolata, prajiturile din orez expandat, iar biscutii cu vampirul Mickey sunt amuzanti, nu scary. 
E nevoie de multa munca si migala pentru a creea astfel de prajituri, dar daca tot te chinui, macar alege ceva atragator din punct de vedere vizual. Poti sa folosesti cele mai bune ingrediente si cea mai fina ciocolata din lume, dar daca arata horror nici nu vreau sa le vad! 
Daca  sunteti nevoite sa duceti dulciuri la gradinita pentru serbari sau  daca sarbatoriti Halloween sper ca v-am dat cateva idei bune. Eu una as alege ultimele doua categorii, chiar daca nu as manca decat din ultima :)) 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu