Shopping time, 2

Am gasit cateva produse sigilate aruncate prin toate colturile casei si le-am tras repede in poza inainte sa ma apuc sa le desfac. Majoritatea sunt cumparate din Farmacia Tei, in afara de cele 2 sticle de sapun care sunt luate din Cora. Am prins si ceva oferte, dar tot am cheltuit mai multi bani decat aveam planificat. Am mers la farmacie sa ridic o comanda online de medicamente, dar nu am rezistat tentatiei si am urcat la etaj la raionul de cosmetice. Iar cand am vazut oferta la apa micelara de la Bioderma nu am mai tinut seama ca aveam deja o sticla de 500 sigilata, pe langa cea de 250 ml inceputa si am aruncat in cos pachetul de 2 sticle de 500 ml la 67 sau 68 de lei. 
De obicei nu imi place sa folosesc balsam pentru par pentru ca il lasa prea moale, dar am nevoie de un balsam pentru descurcat parul avand in vedere ca mi-am luat luna trecuta un sampon tratament pentru mancarimea scalpului de la Klorane care incalceste parul. Iar daca tot sunt pe post de tratament am zis sa pastrez brandul, sa contina cat de cat ingrediente din aceeasi gama. 

Gelurile de dus le-am gasit la oferta, 1+1 gratis, la 25 de lei. Nu aveam nevoie, dar am fost curioasa sa vad cum sunt pentru ca nu am mai incercat nimic de la aceasta firma ( in afara de samponul cumparat anterior). Eu am ales gelul de dus buna dispozitie ( cel rosu) cu nuante fructate si gelul de dus catifea ( cel galben) cu aroma de miere si vanilie.  

Pentru ca mi-am terminat bb-creamul preferat de la Bourjois si nu am avut timp sa ma duc sa il caut prin magazine, am ochit Sensibio AR BB Cream de la Bioderma. Am citit putin prospectul acolo pe loc si m-a convins sa il cumpar. Sper sa imi placa. Iar daca tot eram in fata standului Bioderma am pus mana si pe Hhydrabio Gel Creme ( de parca nu aveam destule creme pe acasa .... ). 

In Cora am mers dupa mancare, dar mi-am refacut si stocul de sapun. Am ales ceva ce nu am mai vazut pe raft pana acum pentru ca mi-a placut ambalajul colorat: marca Careline. Aveau mai multe sortimente, dar am ales doar doua: unul cu unt de shea si unul cu vanilie si mar. 

Ce produs va tenteaza mai mult? Despre care vreti sa aflati prima data mai multe informatii pe blog?  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu