Not for me, 2

Toate aceste 4 produse au un element comun in ceea ce ma priveste: nu pot sa le folosesc pentru ca ma deranjeaza parfumul lor. Adica nu doar ca nu imi place si imi da o stare de dispozitie proasta, dar mai imi este si rau de la ele ( dureri de cap, greata). Ma streseaza atat de mult mirosul lor incat nu am fost in stare sa le folosesc de prea multe ori, dar o sa va spun totusi 2-3 vorbe despre fiecare.  
1) Lotiunea de corp cu unt de cacao de la Vaseline, cumparata din magazinul Hello Free Z One Discount. Am avut asteptari mari de la ea, avand in vedere ca am cumparat-o dupa ce am citit numai recenzii pozitive pe diverse bloguri, dar  eu am impresia are un miros chimic, foarte chimic de cacao. Ma asteptam la un parfum de ciocolata, dar nici vorba de asa ceva. Am folosit-o de cateva ori pe picioare, e hidratanta intradevar, dar avand in vedere cate creme, unturi si lotiuni de corp am, care sunt mai bune si pe care chiar le ador parfumul, am renuntat la Vaseline. Nu ne potrivim. 
2) Serul cu efect no frizz Tratament Expert de la Gerovital, cu review aici
3) Fond de ten Wet'n'Wild, cumparat de pe makeupshop online, nuanta fair clair. Mi se potriveste la fix nuanta, nu se vede absolut nici o diferenta intre fata si gat, dar are un parfum atat de intepator si de puternic incat ma ia durerea de cap cand il aplic si dureaza ore bune. Are o acoperire medie spre mare, nu are o rezistenta la transfer foarte mare, dar pentru nevoile mele ar fi fost perfect. Daca era parfum free, as fi fost tare fericita. 
4) Crema de maini cu aloe vera, alantoina si vitamina E de la Anian. Pe langa faptul ca nu imi place aroma ei dulceag amaruie, lasa si pelicula grasa pe maini. Presupun ca pe timp de iarna e bunicica pentru cine are pielea uscata, foarte uscata, dar pe mine nu ma coafeaza. Momentan nu am o crema de maini preferata, tot crema de corp folosesc si pe maini, desi am destule creme special pentru maini. 

Nu vreau sa intelegeti din comentariile mele ca aceste produse nu sunt bune sau ca nu fac ceea ce promit, eu nu ma pot pronunta pentru ca nu le-am folosit o perioada lunga de timp, doar ca nu le pot folosi datorita mirosului care mie nu imi place. Nu ne potrivim si in mod clar nu le voi recumpara pe viitor. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu